رشت - ایرنا - معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان گفت: در دو روز نخست تعطیلات عید فطر، 130 هزار و 834 وسیله نقلیه از شش محور، وارد استان شده اند.
کد خبر: ۶۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 19 July 2015
ریبرز مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین میزان ورودی به استان از طریق محور آزادراه قزوین محدوده لوشان با 68 هزار و 586 دستگاه خودرو و پس از آن محور رامسر - چابکسر با 29 هزار و 716 دستگاه نقلیه بوده است.

وی با بیان اینکه طی مدت یادشده، 76 هزار و 174 دستگاه خودرو از استان خارج شده اند، اضافه کرد: بیشترین میزان خروجی از استان از طریق محور آستارا - اردبیل با 23 هزار و 231 وسیله نقلیه و پس از آن محور چابکسر - رامسر با 20 هزار و 323 وسیله نقلیه بوده است.

مرادی بیشترین میزان ترافیک ورودی به استان طی این مدت را مربوط به پنجشنبه هفته گذشته (بیست و پنجم تیرماه) با تردد 35 هزار و 757 دستگاه وسیله نقلیه از محور آزادراه قزوین - رشت عنوان کرد.

وی افزود: همچنین جمعه هفته گذشته، محور آستارا - اردبیل بیشترین تردد خروجی به میزان 13 هزار و 124 دستگاه خودرو را به خود اختصاص داد.

به گفته مرادی؛ گیلان طی دو روز نخست تعطیلات عید فطر، چهارمین استان پرتردد کشور پس از استان های البرز، تهران و مازندران بوده است.

محورهای ورودی و خروجی گیلان شامل آزادراه رشت - قزوین، جاده قدیم رشت - قزوین ، منجیل - طارم، چابکسر - رامسر ، آستارا - اردبیل و خلخال - اسالم است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار