عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت:
خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه شورای رشت با بیان اینکه توسعه اقتصادی در گرو همدلی است، گفت: در صورت تلاش مضاعف برای تحقق بودجه ۶۰۰ میلیاردی، شهر رشت کارگاه بزرگ عمرانی می‌شود.
کد خبر: ۵۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 09 July 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مجید رجبی‌ویسرودی صبح امروز در نشست با جمعی از فعالان بخش تولید و صنعت این شهرستان، اظهار داشت: همدلی و همزبانی که فرموده مقام معظم رهبری است کلید و محور رفع تمامی مشکلات در تمامی سطوح است.
وی افزود: شعار سال مقام معظم رهبری مربوط به یکسال و آنهم فقط مربوط به دولت نیست بلکه راهبرد همه سالهاست برای مردم و مسئولان بوده و باید به آن توجه تعمیقی داشت تا بتوانیم موفق شویم؛ همدلی و همزبانی یعنی موفقیت، دوری از سیاست زدگی و حاشیه و نویدی است برای توسعه شهرها.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت با اشاره به تحریم‌های ظالمانه غرب و تأثیرات آن بر توسعه پایدار شهری، گفت: معتقدم انقلاب اسلامی نشان داده با اتکاء بر فرزندان متخصص و متعهد و راهبری مقام معظم رهبری، تحریم ها و تهدیدها را در هر حوزه ای که اراده کرده به فرصتی بی بدیل تبدیل کرده است.
رجبی‌ با تأکید بر اینکه به‌عنوان یک دانشگاهی و فعال اجتماعی معتقدم حرکت در مسیر اقتصادی مقاومتی و تکیه بر اقتصاد درون‌زا رمز موفقیت کشور است، خاطرنشان کرد: باید دولت از تولید حمایت کند و مردم و همه مسئولان می‌دانند که مشکل کشور تحریم نیست، تحریم ظالمانه دشمن یک حیله برای انحراف کشور از مسیر پیشرفت است و باید همه در این حوزه آگاه باشیم.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری راهبرد "اقتصاد مقاومتی" را مطرح کردند و این مسئله فصل الخطاب است، اظهار داشت: همه باید برای تحقق آن تلاش کنیم؛ عامیانه تر بگویم وقتی می‌گوییم تحریم، اقتصاد مقاومتی پادزهر تحریم است.
عضو هیئت رئیسه شورای رشت افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران اثرگذارترین کشور جهان به اعتراف دوست و دشمن است، بس اگر تحریم ها  اثرگذاری آنچنانی داشت باید امروز منزوی ترین کشور بودیم و همه می دانند کشوری که ولایت فقیه دارد از تحریم و تهدید دشمن نمی ترسد بلکه دشمن را به زانو در می آورد.
رجبی‌ویسرودی تأکید کرد: آنهایی که امروز تحریم، تحریم می کنند بدانند که فتنه 88 و عواملی که در آن سعی در براندازی کشور داشتند و ناکام ماندند عاملان اصلی کند شدن توسعه کشور در آن بازه و مدتی بعد از آن بودند.
وی با اشاره به عملکرد شورای رشت، خاطرنشان کرد: کارهای زیربنایی خوبی در شورای رشت صورت گرفت و مصوبات بسیار مهمی را به شهرداری ابلاغ کردیم.
عضو هیئت رئیسه شورای رشت گفت: پایان مطالعات ساماندهی رودخانه ها و جذب اعتبار 500 میلیارد ریالی، راه‌اندازی خانه های محلات، تدبیر برای افزایش و دو برابری کردن بودجه شهرداری برای امسال، اجرای عملیات گسترده آسفالت معابر شهری، آغاز به کار پروژه بی آر تی شهر رشت و افتتاح پارک 7٫5 هکتاری مفاخر گیلان و پارک 450 هکتاری شهر از جمله آنهاست.
رجبی‌ویسرودی تصریح کرد: مصوبات زیربنایی بسیار خوبی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و عمرانی نهایی شده که شهر رشت سال‌ها از محاسن اجرای این مصوبات بهره مند خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: معتقدم اگر بودجه امسال محقق شود؛ کلانشهر رشت به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل می‌شود و همه باید برای تحقق این مسئله تلاش کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار