کد خبر: ۵۶۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ 02 February 2018

تابناک / سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: پس از به ثمر رساندن گل، تمرکز خود را از دست دادیم و کسب نتیجه تساوی مقابل استقلال خوزستان، برای ما حکم شکست را دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی کریمی عصر جمعه در پایان مسابقه تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال خوزستان در مصاحبه پس از بازی اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی را خوب شروع کردیم و به گل نیز رسیدیم اما پس از زدن گل، تمرکز خود را از دست دادیم.
وی افزود: یک ضربه پنالتی به ضرر ما اعلام شد، گل تساوی را دریافت کردیم و همچنین یک بازیکن ما نیز اخراج که شرایط نابرابری ایجاد شد.
کریمی ادامه داد: تیم استقلال خوزستان رقیب ما در انتهای جدول است و کسب نتیجه تساوی در این بازی ، به هیچ وجه برای دو تیم فایده نداشت و برای ما حکم شکست را دارد.
سرمربی سپیدرود رشت اضافه کرد: تیم ما از دقیقه 30 ، 10 نفره شد و بازیکنان تا پایان این دیدار هر چه در توان داشتند، در زمین بازی پیاده کردند و از این بابت از بازیکنانم تشکر می کنم و همچنین از هواداران و تماشاگران خونگرم سپیدرود نیز ممنونم که تیم خود را تا پایان بازی تشویق و حمایت کردند.
علی کریمی به قضاوت این دیدار نیز اشاره و بیان کرد: با آبرو و حیثیت تیم ما بازی کردند و با این وضعی که پیش آورده اند، چگونه بازیکنان خود را از لحاظ روحی روانی برای بازی بعدی آماده کنیم!
وی ادامه داد: به خاطر پرتاب یک بطری ما را 40 میلیون تومان جریمه می کنند و کمبود بودجه خود را می خواهند از ما جبران کنند اما اشتباهات محرز داوری را در بازی های ما نمی بینند و حتی داوری را که محروم می کنند از بردن نام داور امتناع می کنند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال خوزستان عصر جمعه در هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار