کد خبر: ۵۶۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ 02 February 2018

تابناک / سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به بهره‌برداری از 264 پروژه در دهه مبارک فجر گفت: یک هزار 927 فرصت شغلی در استان با افتتاح پروژه‌های دهه فجر در شهرستان رشت ایجاد می‌شود.

سید محمد احمدی امروز در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر شهرستان رشت اظهار کرد: در دهه فجر 264 پروژه و طرح عمرانی با سرمایه 250 میلیارد تومان در شش بخش و هفت شهرستان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 229 پروژه در بخش دولتی و 35 پروژه در بخش خصوصی افتتاح می‌شود بیان کرد: استفاده از بخش خصوصی در تمامی بخش‌ها در اولویت است و با توجه به اهمیت معیشت و اقتصاد مردم 38 کارگروه در استان تشکیل شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه یک هزار 927 فرصت شغلی در استان با افتتاح این پروژه‌ها ایجاد می‌شود بیان کرد: نسبت به افتتاح پروژه‌ها در سال گذشته امسال 44 درصد افزایش‌یافته است.

احمدی با بیان اینکه ایجاد چندین کارخانه شالی‌کوبی، شرکت‌های پروتئینی، پرورش ماهیان سردابی و مکان‌های گردشگری و اقامتی جزو برنامه‌های دهه فجر است گفت: فعالیت باید برای سرمایه‌گذاران که گیلان را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند تسهیل شود و این آمادگی وجود دارد که از همه ظرفیت قانونی برای سرمایه‌گذاران استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار