مسؤولان با ارائه برنامه‌های صحیح مردم را به انقلاب امیدوارتر کنند

کد خبر: ۵۶۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 01 February 2018

تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار ارائه راهکارهای مناسب به منظور ایجاد اشتغال پایدار توسط مسؤولان در جامعه شد و گفت: مسؤولان با ارائه برنامه و اجرای آن مردم را نسبت به انقلاب امیدوارتر کنند.

به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز (۱۲ بهمن) در دیدار با عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهور با اشاره به وجود 30 هزار هکتار باغ چای در شمال کشور اظهار کرد: اگر باغ‌های چای را بتوان توسعه داد موجب ایجاد اشتغال در منطقه می‌شود.

 

وی در ادامه به وجود زمینه‌های گردشگری در گیلان اشاره کرد و افزود: گردشگری شرایط ویژه‌ای دارد و تنها از این طریق نمی‌توان نیازهای کشور را تامین کرد.

 

امام جمعه رشت، خواستار ارائه راهکارهای مناسب به منظور ایجاد اشتغال پایدار توسط مسؤولان در جامعه شد و بیان کرد: مسؤولان با ارائه برنامه و اجرای آن مردم را نسبت به انقلاب امیدوارتر کنند.

 

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه عشق به خدمت در وجود مسؤولان نهادینه شده است، تصریح کرد: مسؤولان باید مسائل را با مقام معظم رهبری درمیان بگذارند.

 

وی بر ارائه راهکارهای علمی توسط مسؤولان محیط زیست به منظور توجیه مدیران و نمایندگان مجلس در راستای برطرف کردن مشکلات تأکید کرد و گفت: در این کشور طبق فرموده امام(ره) «نمی‌توانیم» معنا ندارد و با بهره‌گیری از علم و دانش می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به رئیس سازمان محیط زیست، متذکر شد: امیدوارم با آموزه‌های اسلامی و تعلیمات دینی که دارید، بتوانید مشکلات زیست‌محیطی کشور را برطرف کنید.

 

آیت‌الله قربانی در پایان استان گیلان را دارای عرصه‌های مستعد برای اشتغال‌زایی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار