کد خبر: ۵۲۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲ 25 November 2017
تابناک / امام‌جمعه موقت آستارا با اشاره به پایان کار شجره خبیثه ملعونه داعش به دست بسیج مردمی و تلاش جبهه مقاومت گفت: هدف‌گذاری بعدی پس از داعش، تلاش برای نابودی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام ناصر صالحی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به زمین‌لرزه کرمانشاه و اینکه در پی این زمین‌لرزه یک‌عده از هم‌وطنان ما عزادار شدند، اظهار کرد: تمرین و تقویت نوع‌دوستی و مسئولیت‌پذیری از جمله مواردی بود که زمین‌لرزه کرمانشاه به ما یاد داد.

امام‌جمعه موقت آستارا با اشاره به سفر اخیر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله‌زده غرب کشور تصریح کرد: مقام معظم رهبری به گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولین دستگاه‌های اجرایی اکتفا نکرده و به‌صورت میدانی و رودررو از وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه بازدید کردند.

خطیب جمعه موقت آستارا با اشاره به پایان کار شجره خبیثه ملعونه داعش به دست بسیج مردمی و تلاش جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به‌واسطه داعش در منطقه کاری کرده بود که مسلمانان به هوای رفتن به بهشت خود را در بیمارستان، مدرسه و اماکن عمومی منفجر می‌کردند.

وی با تأکید براینکه اگر امروز داعش به برکت وجود جبهه مقاومت، بسیج مردمی و مدافعین حرم از بین نمی‌رفت همه جای ایران اسلامی به عراق و سوریه دیگری تبدیل می‌شد، افزود: هدف‌گذاری بعدی پس از داعش، تلاش برای نابودی رژیم صهیونیستی است.

صالحی با تصریح براینکه دفاع هم‌چنان ادامه دارد، بیان کرد: مقام مبارزه با هوای نفس، فساد اداری، رشوه، اختلاس و رانت‌خواری از مبارزه با داعش و گروه‌های تکفیری بالا بوده و مردم از اینکه یک‌عده از مسئولین و آقازاده‌ها رانت‌خواری می‌کنند ناراحت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار