کد خبر: ۴۹۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 07 September 2017
تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش دما، بارندگی و وزش باد شدید در استان طی تعطیلات پایان هفته جاری مقارن با عید غدیر خم خبر داد.
 
مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ سامانه خنک و ناپایدار از عصر امروز به منطقه است که بر این اساس بتدریج از بعدازظهر با خروج هوای گرم از منطقه و شمالی شدن جریانات، شرایط برای بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، کاهش دما ، رعد و برق و احتمال تگرگ فراهم می شود.
 
وی آسمان امروز گیلان طی صبح تا ظهر را صاف تا قسمتی ابری، در بعضی نقاط وزش باد گرم، طی بعدازظهر و شب نیمه ابری تا ابری، وزش باد و بارندگی (گاهی شدید) ، رعد و برق و احتمال تگرگ عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، رعد و برق، کاهش دما، عصر و شب کاهش ناپایداری پیش بینی کرد.
غلامی ادامه داد: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با 35 درجه مربوط به منجیل و کمینه دما با 18 درجه مربوط به ماسوله بوده است.
وی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 34 و 23 درجه عنوان کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان اضافه کرد: طی فردا ارتفاع موج بین سه تا یک و نیم متر، دمای آب دریا 31 درجه سلسیوس و وضعیت دریا برای شنا نامناسب خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار