البته پیش از این نیز در دیگر پایگاه‌های خبری‌تحلیلی گیلان بازتاب اهانت‌های این فرد غیرفرهنگی در حوزه فرهنگی شورای شهر رشت به نقد کشیده شده بود. ناگفته نماند این اهانت تنها در راستای روشن‌گری بود که از فعالیت‌های کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت صورت گرفته بود که حرکت این فرد حتی اعتراض اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت را نیز درپی داشت
کد خبر: ۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲ 14 February 2015
همواره خبرنگاران در عرصه‌های مختلف اجتماعی و در مواجهه با مسائل حساس جامعه به نوعی سپر بلا هستند و مورد اولین و تندترین و شاید زشت‌ترین القاب و توهین‌ها در واکاوی حقایق قرار می‌گیرند به گونه‌ای که ترکش‌های این وقایع در جلسه فرهنگی امروز شورای اسلامی شهر رشت به خبرنگار فارس کاملا مشهود و دلیلی بر اثبات این ادعا بود؛ در این جلسه فردی که سابقه اهانت به خبرگزاری‌ها و خبرنگاران دیگر را نیز در کارنامه بی‌بار و برگ خود دارد بار دیگر و در حضور رئیس کمیسیون شورای فرهنگی شورای شهر رشت تعجب همگان را برانگیخت و حاشیه‌هایی نامطلوبی در یک جلسه فرهنگی از خود برجای گذاشت.

البته پیش از این نیز در دیگر پایگاه‌های خبری‌تحلیلی گیلان بازتاب اهانت‌های این فرد غیرفرهنگی در حوزه فرهنگی شورای شهر رشت به نقد کشیده شده بود. ناگفته نماند این اهانت تنها در راستای روشن‌گری بود که از فعالیت‌های کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت صورت گرفته بود که حرکت این فرد حتی اعتراض اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت را نیز درپی داشت:

 *شیرزاد: اینگونه رفتارها شایسته کمیسیون فرهنگی شورا نیست عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در حاشیه این نوع برخورد در کمیسیون فرهنگی در اعتراض به نحوه رفتار فرد مذکور نسبت به خبرنگار فارس، خطاب به نیکومنش رئیس کمیسیون اظهار کرد: آقای نیکومنش اینگونه رفتارها شایسته کمیسیون فرهنگی شورا نیست.  فاطمه شیرزاد در ادامه گفت: انتخاب چنین فردی به عنوان دبیر کمیسیون فرهنگی از جانب رئیس این کمیسیون موجب بروز چنین اتفاقاتی در صحن علنی کمیسیون فرهنگی شده است.

*خطیبانی: شخصی را به عنوان دبیر کمیسیون فرهنگی نمی‌شناسم نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در ابتدای کمیسیون فرهنگی نیز اظهار کرد: فرد مذکور با توجه به اینکه احراز صلاحیت نشده است بنده وی را به عنوان دبیر کمیسیون فرهنگی نمی‌شناسم. محمود خطیبانی تصریح کرد: با توجه به اینکه مظفر نیکومنش فردی آگاه به قوانین شورا است و ضوابط را به خوبی می‌داند نباید به فرد نامبرده قبل از احراز صلاحیت از طرف استانداری گیلان اجازه حضور در کمیسیون فرهنگی شورا را دهد و باید پاسخگو باشد. وی با تاکید بر اینکه کسی حق جلوگیری از ورود خبرنگار به کمیسیون فرهنگی را ندارد، خاطرنشان کرد: هرگونه اظهار نظر در این زمینه بی‌مورد است و ورود خبرنگار به کمیسیون فرهنگی شورا منع قانونی ندارد.

*خبرنگاران اجازه نقد ما را دارند نایب رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه خبرنگاران اجازه نقد ما را دارند، تصریح کرد: اگر به رسانه‌ها اجازه ندهیم که در زمینه عملکرد اعضای شورا نقد کنند در واقع دموکراسی را نادیده گرفته‌ایم. وی یادآور شد: رسانه‌ها نیز جزو شهروندان شهر رشت هستند که در انتخابات شرکت کرده و به ما رای داده‌اند و در سرنوشت شهر مانند اعضای شورا بسیار تاثیرگذار هستند و نباید با آنها به دلیل نقد منصفانه برخورد شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار