استاندار گیلان :
محمدعلی نجفی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری گیلان با تبریک 24 خرداد ماه سالروز انتخاب حسن روحانی توسط مردم اظهار کرد: سومین سال روی کار آمدن دولت روحانی آغاز شده است
کد خبر: ۴۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 14 June 2015
به گزارش تابناک گیلان ، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری گیلان با تبریک 24 خرداد ماه سالروز انتخاب حسن روحانی توسط مردم اظهار کرد: سومین سال روی کار آمدن دولت روحانی آغاز شده است و مردم در انتخابات سال 92 فرد اصلح را گزینش کردند.

وی فاصله آرای دکتر روحانی با دیگر نامزدهای ریاست جمهوری را 13 میلیون نفر اعلام کرد و افزود: موضوع مذکور نشان می‌دهد مردم اندیشه تدبیر و امید را دنبال می‌کنند.

نجفی با بیان اینکه عملکرد خود را باید پس از دو سال فعالیت دولت جدید ارائه کنیم، تصریح کرد: ایجاد ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری از ابتکارهای خوب در گیلان بوده و دستگاه‌های نظارتی در کنار این ستاد حضور دارند.

استاندار گیلان تصمیم‌گیری درباره سرمایه‌گذاری‌های بزرگ را از برنامه‌های ستاد تسهیل استان خواند و بیان کرد: برطرف کردن مشکل واحدهای تولیدی در شهرستان‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

وی سیاستگذاری در مورد سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف گیلان را از فعالیت‌های ستاد تسهیل عنوان کرد و گفت: دستگاه‌ها باید به تصمیم‌های ستاد مذکور متعهد باشند.

نجفی با اشاره به اینکه بانک‌ها رویکردی مثبت‌تری در زمینه سرمایه‌گذاری گیلان در سال جاری دارند، خاطرنشان کرد: با مشکل بانک‌ها آشنایی داریم اما اگر مشکلی را ببینیم تذکر می‌دهیم.

استاندار گیلان از پرداخت 600 میلیارد تومان تسهیلات به پنج شرکت تولیدی در سال‌های گذشته در استان خبر داد و بیان کرد: واحدهای مذکور بدهی خود را پرداخت نکردند و با نفوذ در برخی از دستگاه‌ها از برگرداندن اموال جلوگیری می‌کنند.

 وی به وضعیت سیمای شهر رشت اشاره کرد و یادآور شد: پروژه‌های بزرگ عمرانی در شهر رشت انجام نشده است.

نجفی خواستار برطرف کردن مشکل واحدهای تولیدی در شهر صنعتی رشت و شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان شد و اظهار کرد: مدیران شهرک‌های صنعتی باید برای برطرف کردن مشکل واحدها پیشگام باشند.

*زمین‌های اطراف شهر صنعتی رشت رها شده است

محمدحسین اصغریان سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور به خریداری زمین‌های اطراف شهرک صنعتی سفیدرود و شهر صنعتی رشت اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاران زمین‌های مذکور را به دلیل اینکه جزو مناطق شهری می‌شود، خریداری و رها کردند تا به نرخ دلخواه به‌ فروش برسانند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار