کد خبر: ۴۷۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲ 06 August 2017
معدنی در این یادداشت با توجه به صحبت های حسین کعبی در یک برنامه تلویزیونی آن برنامه را پاتوق دلال های فوتبالی دانسته است. بخشی از این یادداشت را در ادامه می خوانید:

تلویزیون، رخنهگاه دلالهای فوتبال؟!

نکته دیگر آنکه در جایی از قول آقای حسین کعبی بازیکن سابق تیم ملی و تیمهای فولاد و پرسپولیس و بازیکن حال حاضر سپیدرود رشت، چیزهایی خواندیم که البته برایمان تازگی نداشت اما از این نظر که ما نیز بارها در آن باره به مسئولان صدا و سیما، تذکر و هشدار داده بودیم، جالب و قابل توجه بود، امیدواریم مسئولان محترم و ذیربط صدا و سیما، این هشدار و حرفها را جدی بگیرند، برایش تره خرد کنند و اینقدر مثل برج عاجنشینهای طاغوتی یا کسانی که مثل کبک سرشان را زیر برف کردهاند، خود را به کوری و کری نزنند، آخر بابا در این مملکت انقلاب شده است، این همه جوان پرپر شدند و این همه مادر عزادار شدند تا سر آخر تلویزیون ما محل رفت و آمد و جولان دادن مشتی دلال بدنام شود؟!!...و عدهای منفعتجو در آن «شوهای» دلالی راه بیندازند؟!

حرفهای حسین کعبی را بخوانیم: «من با مدرک میگویم که دلالی در فوتبال ایران به شکل عجیبی وجود دارد و شاید برایتان جالب باشد بدانید این پدیده شوم به یک برنامه ورزشی تلویزیونی نیز رخنه کرده و این برنامه به صورت علنی بازیکن جابهجا میکند...» کعبی البته توضیح میدهد منظور او برنامه معروف دوشنبه شبها(نود) نیست، و میگوید: «من به آن دلال میگویم کور خواندهای و نمیتوانی حسین کعبی را به سرنوشت دیگران دچار کنی. من تا زنده هستم، به کسی باج نمیدهم.»

ما البته احتمال میدهیم که آقای کعبی کدام برنامه را و کدام فرد محترم!! را نشانه رفته است، اما تا همینجا بسنده میکنیم و امیدواریم مسئولان ذیربط به وظیفه خود عمل کنند و... مسئولان فدراسیون فوتبال هم دست از ترس و باج دادن بردارند و به قیمت خوشحال کردن و دعوت کردن از بعضی از این آدمهای بیسروپا و انگلمآب در جشن فدراسیون فوتبال روی نام چهرهها و افراد اصیل ورزش و فوتبال خط نکشند...!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار