کد خبر: ۴۶۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 29 July 2017
تابناک / فرهاد دلدار رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لاهیجان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهر  در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات کاوه مجاوری و فرهاد دلدار به‌عنوان رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان لاهیجان معرفی شد.

فرماندار شهرستان لاهیجان در این مراسم با از زحمات کاوه مجاوری از ریاست جدید این اداره خواست تا مشکلات مربوط به حوزه راه شهرستان را با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری و مرتفع سازد.

سید محمد احمدی بابیان اینکه مدیران اگر هدف خود از خدمتگزاری را اعتلای نظام، اجرای سیاست‌های دولت و آسایش مردم قرار دهند موفق خواهند بود گفت: مجاوری ازجمله مدیرانی است که عملکرد آن قابل دفاع بوده و برای ایشان توفیق خدمت‌رسانی را آرزومندیم.

وی افزود: مدیریت جدید راهداری با همدلی و همکاری سایر ادارات و پیگیری‌های مداوم و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان نسبت به انجام امور محوله کوشا باشد.

به گزارش فارس، فرهاد دلدار پیش‌ازاین سابقه 15 ساله در مدیریت راه و شهرسازی و  آستانه‌اشرفیه را در کارنامه خود دارد. مجاوری نیز به عنوان رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان لنگرود پیشنهاد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار