كاهش۴۰ درصدی تصادفات فوتي در ایلام

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان از كاهش ۴۰ درصدي تصادفات فوتي در حوزه درون شهري در ۳ماهه سال جاري خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 04 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ" محسن ناصری " گفت: با همکاری خوب مردم فهیم و قانونمند استان خصوصاً رانندگان با مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی در۳ ماهه ابتدای سال جاری ۴۰ درصد کاهش تصادفات فوتي درون شهری نسبت مشابه به سال قبل را شاهد هستیم.

وی عنوان کرد: همکاری و تعامل صمیمانه شهروندان با پلیس راهور در کاهش تصادفات نقش به سزای داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای سال با اجراي طرح هاي جامع و انضباطي ترافيكي و همچنين برخورد با تخلفات حادثه سازو موتور سيكلت سواران متخلف در دستور كار پليس است بیان داشت: فرهنگ سازی و آموزش همگانی برای کاهش تصادفات نيز بسيارتاثیر گذار است.  

وی ادامه داد :اين كاهش در نتيجه همكاري دستگاه هاي امدادي و تلاش شبانه روزي پرسنل سخت كوش راهنمايي و رانندگي استان در اجراي طرح هاي جامع انضباط ترافيكي و برخورد قاطع با متخلفين و برهم زنندگان نظم ترافيكي و كنترل تخلفات حادثه ساز در سطح استان و همچنين افزايش رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي از سوي هم استاني هاي عزيز حاصل گرديده است.

سرهنگ ناصری در پايان با تشكر از همكاري خوب رانندگان با مأموران پلیس راهور و رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از سوي آنها ، ابراز اميدواري كرد : انشااله با تداوم اينگونه همكاري ها روز به روز شاهد كاهش تصادفات و تلفات در سطح استان باشيم. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار