در پایان این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری رودسر با کسب 56 امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر گیلان جام گیل را به خود اختصاص داد .همچنین تیم فوتبال کادوس ماسال در یک رقابت نزدیک و با کسب 55 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت
کد خبر: ۴۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 30 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، در پایان این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری رودسر با کسب 56 امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر گیلان جام گیل را به خود اختصاص داد .

همچنین تیم فوتبال کادوس ماسال در یک رقابت نزدیک و با کسب 55 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم پاس گیلان با کسب 45 امتیاز عنوان سوم این مسابقات را کسب کرد .

در هفته پایانی و بیست و ششم این رقابت ها نیز ، دیدار تیم های فوتبال شهرداری ماسال و شهرداری رودسر با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و تیم فوتبال شهرداری کلاچای با نتیجه چهار بر دو شهرداری چوبر تالش را مغلوب کرد . 

همچنین تیم فوتبال کادوس ماسال در یک بازی پرگل با نتیجه پنج بر دو برابر مهتاب بافت شفت به برتری رسید و بازی تیم های فوتبال شهاب پسیخان رشت و شهرداری چاف چمخاله لنگرود با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت . 

در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ برتر گیلان نیز ، تیم سبحان داوری رشت با نتیجه پنج بر صفر تیم صداقت آستارا را شکست داد و تیم ملوان نوین بندرانزلی با نتیجه چهار بر صفر برابر استقلال نوین رشت به برتری رسید .

در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام گیل ، 14 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار