کد خبر: ۴۰۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵ 12 April 2017
تابناک / سرمربی ملوان پس از پیروزی 2 بر یک مقابل مس رفسنجان درجمع خبرنگاران گفت : مس رفسنجان یکی از تیم‌هایی است که در بخش هجومی‌اش خوب کار می‌کند و امروز شاهد بازی مهیج و تماشاگر پسند از سوی هر دو تیم بودیم. 
 
محمد مایلی‌ کهن افزود : در ابتدای نیمه اول خوب نبودیم اما به تدریج حاکم بر بازی شدیم ولی به گل نرسیدیم و مس گل اول بازی را زد و خوشحالم که بازیکنانم مردانه با همه وجود بازی کردند، هم در این مسابقه و هم در بازی با خیبر خرم آباد.
 
وی افزود: استان و شهر ما باید به این بازیکنان ببالند، ممکن است من امسال باشم یا نباشم اما این بازیکنان شایسته تقدیر هستند و باید از شخص اول تیم یعنی آقای دنیا مالی تشکر کنم زیرا او با وجود تالماتی که به خاطر از دست دادن دخترش دارد حامی تیم است. این یکدستی است که می‌تواند ثمر بدهد و خوشحالم که این مساله تا امروز اتفاق افتاده اما هنوز هیچ چیز تمام نشده و سه بازی فینال گونه داریم. هیچکس فکر نمی‌کرد ملوان در اینجا باشد و اکنون که به این مرحله رسیده باید تلاش کنیم به لیگ برتر برسیم.
 
مایلی کهن در مورد اینکه برخی از تیم‌ها به دنبال صعود به روش‌هایی غیر ورزشی هستند اظهار داشت: تیمی که شایسته است باید به لیگ برتر صعود کند و  همه چیز دست خودمان است، اگر سه بازی سختی که داریم را پیروز شویم دیگر کسی نمی‌تواند مانع صعودمان به لیگ برتر شود.
میشو کرستیچویچ سرمربی تیم مس رفسنجان نیز در نشست خبری حاضر نشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار