حسین لاهوتی صبح امروز در جریان بازدید از وضعیت احداث پارک شهدای گمنام کلاچای با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای گمنام اظهار کرد: اعتبار ساماندهی گلزار شهدای گمنام کلاچای با مبلغ 100 میلیون تومان از محل منابع شهرداری تامین می‌شود.
کد خبر: ۳۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 27 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، حسین لاهوتی صبح امروز در جریان بازدید از وضعیت احداث پارک شهدای گمنام کلاچای با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای گمنام اظهار کرد: اعتبار ساماندهی گلزار شهدای گمنام کلاچای با مبلغ 100 میلیون تومان از محل منابع شهرداری تامین می‌شود.

وی وسعت پارک شهدای گمنام کلاچای را حدود 200 متر عنوان کرد و گفت: این پارک همزمان با سالگرد شهدای گمنام به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار کلاچای با بیان اینکه هر چه داریم از وجود شهداست، تصریح کرد: پشت میزنشینی امانتی است که از آن برای خدمت به مردم استفاده کنیم و قلم‌ها و گام‌های ما باید خدایی باشد و در هر کاری خون شهدا را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به اینکه کلنگ پروژه یادمان شهدای گمنام توسط پدر شهیدان «پسند» در سالروز آزادسازی خرمشهر به زمین زده شد، خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار لازم امیدواریم بتوانیم این یادمان را در موعد مقرر به بهره‌برداری برسانیم.

لاهوتی کلاچای را شهری با افق روشن سرمایه‌گذاری معرفی کرد و یادآور شد: کلاچای به عنوان نگین شمال آماده سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و در این راستا حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار