در این دیدار که عصر یکشنبه در یک هوای صاف و آفتابی با حضور جمع زیادی از علاقه مندان به این رشته ورزشی در زمین ورزشی شهرداری رودسر برگزار شد تیم میزبان مقابل میهمان خود به پیروزی یک بر صفر دست یافت تا با این برد راه صعود خود را به لیگ دسته سوم فوتبال کشور هموارتر سازد
کد خبر: ۳۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 25 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، در این دیدار که عصر یکشنبه در یک هوای صاف و آفتابی با حضور جمع زیادی از علاقه مندان به این رشته ورزشی در زمین ورزشی شهرداری رودسر برگزار شد تیم میزبان مقابل میهمان خود به پیروزی یک بر صفر دست یافت تا با این برد راه صعود خود را به لیگ دسته سوم فوتبال کشور هموارتر سازد.

دو تیم در نیمه نخست بازی سرد، بی روح و کسل کننده از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت های آنچنانی روی دروازه ها حادث نشد. هر چند تیم میزبان در بیشترین دقایق از لحاظ مالکیت توپ و بازی بر حریف سرتر بود اما دفاع متمرکز و چند لایه حریف اجازه ایجاد موقعیت به تیم میزبان را نمی داد تا نیمه اول بدون اینکه گلی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید.

اما با آغاز نیمه دوم شاگردان اکبر آبسالان از آنجائیکه از نتیجه بازی کادوس ماسال و شهرداری کلاچای مطلع شدند تیم میزبان کادوس ماسال نزدیکترین تعقیب کننده به تیم شهرداری رودسر مقابل شهرداری کلاچای یک بر صفر جلو افتاده، فشار خود را روی دروازه شهاب پسیخان رشت افزودند اما هر چه زدند به در بسته خوردند تا اینکه در ثانیه های وقت تلف شده بازی تیم شهرداری رودسر توانست گل برتری را وارد دروازه میهمان کند.

این گل در دقیقه 4+90 در پی دفع ناقص دروازه بان با شوت کیوان ربیعی بدست آمد و این گل شادی را به اردوی تیم میزبان آورد .

شهرداری رودسر با این برد و تنها یک هفته مانده به پایان رقابت ها با 55 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم کادوس ماسال با برد مقابل شهرداری کلاچای 52امتیازی شد .

سرمربی تیم فوتبال شهرداری رودسر پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ما در این بازی نیاز به برد داشتیم هر چند حساسیت بازی کار را کمی برای ما سخت کرد اما تا ثانیه های پایانی بازی تمرکز و انسجام تیمی خود را از دست ندادیم.

اکبر آبسالان افزود: در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما در ضربات آخر خوب عمل نکردیم و این بواسطه استرسی بود که تیم ما در این دیدار داشت اما خوشحالم بازیکنان ما تا ثانیه های پایانی جنگیدند و موفق به گشودن دروازه حریف شدیم.

وی اظهار کرد: تیم شهاب پسیخان رشت نیز جانانه و با غیرت و تعصب بازی کردند و به هیچ عنوان دنبال وقت کشی نبودند و فوتبال پاک و سالم به نمایش گذاشتند.

سرپرست تیم فوتبال شهاب پسیخان رشت هم در این گفت و گو بیان داشت: هر دو تیم بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند با اینکه تیم رودسر برای قهرمانی نیاز به برد داشت ما با نیروی کمی که در اختیار داشتیم تا دقیقه 94مقاومت کردیم و پا پس نکشیدیم.

رحمت کسایی افزود: ما در نیمه دوم فشار زیادی متحمل شدیم اما چون در نیمکت ذخیره بازیکن نداشتیم فشار بر تیم بیشتر شد و بازیکنان ما در زمین دچار افت شدند و تیم میزبان به گل رسید و معتقدم این تیم استحقاق قهرمانی را دارد.

در هشتمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل 14تیم حضور دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار