کد خبر: ۳۸۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 02 March 2017

تابناک گیلان / این طرح را با مرحوم آیت الله هاشمی هم در میان گذاشتم که ایشان نیز گفتند اگر آنها بر روی آقای ولایتی توافق داشته و محکم باشند من کاری می کنم که نه آقای خاتمی بیاید و نه آقای موسوی. بعدا اصول گراها درباره این طرح سست شدند.جماران این خبر را منتشر کرد

علی مطهری در دیدار با رئیس دولت اصلاحات به دیداری که سال ۸۷ با وی داشت اشاره کرد و گفت: آخرین بار ایشان را در اسفند ۱۳۸۷ و نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ ملاقات کردم. آن زمان من طرحی درباره آن انتخابات داشتم و آن این بود که همه اعم از اصول گرا و اصلاح طلب روی آقای ولایتی توافق کنند؛ چون ادامه مدیریت آقای احمدی نژاد را به صلاح کشور نمی دانستم. وی با بیان اینکه با سران اصول گرا صحبت کرده بودم و همه آنها این طرح را قبول کردند، افزود: این طرح را با آقای خاتمی هم در میان گذاشتم. ایشان گفتند اگر اصول گرایان در این راه استوار باشند نه من کاندیدا می شوم و نه آقای موسوی.

 مطهری ادامه داد: این طرح را با مرحوم آیت الله هاشمی هم در میان گذاشتم که ایشان نیز گفتند اگر آنها بر روی آقای ولایتی توافق داشته و محکم باشند من کاری می کنم که نه آقای خاتمی بیاید و نه آقای موسوی. بعدا اصول گراها درباره این طرح سست شدند.

*جماران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار