کد خبر: ۳۷۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱ 11 February 2017
تابناک ـ سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از ادامه کاهش دما و بارندگی‌های متناوب در استان طی دو روز پیش رو (شنبه و یکشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی در این باره به «ایرنا» گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، کاهش دما، بارندگی و وزش باد مهیاست.

او آسمان امروز گیلان را ابری و مه‌آلود، بارندگی متناوب (در ارتفاعات بارش برف)‌، گاهی وزش باد، در بعضی نقاط با کاهش موقتی ناپایداری عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان را ابری و مه آلود، بارندگی متناوب (در ارتفاعات بارش برف) گاهی وزش باد پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با هشت درجه مربوط با رودسر و کمینه دما را با پنج درجه زیرصفر مربوط به دیلمان و جیرنده ذکر کرد.

او گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت (ایستگاه هواشناسی فرودگاه) نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب پنج و سه درجه ثبت شده است.

غلامی اضافه کرد: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته مربوط به بندرکیاشهر با افزون بر ۲۴ میلیمتر بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار