کد خبر: ۳۷۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶ 04 February 2017
تابناک / هفته بیست و سوم لیگ یک دیدار سپیدورد رشت - پارس جنوبی جم آغاز می‌شود. گر چه بارش برف شرایط خاصی را در شهر رشت به وجود آورده بود اما با توجه اینکه از قبل روی زمین روکش کشیده بودند مشکل خاصی برای برگزاری این دیدار وجود ندارد و قرار است امروز ساعاتی پیش از بازی روکش ها از روی زمین برداشته شود و در نهایت زمین برای برگزاری بازی آماده شود.این بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی است.
 
سپیدورد اگر این بازی را به سود خود به پایان ببرد این فرصت را خواهد داشت که با پیروزی در بازی معوقه با فجر سپاسی به صدر جدول برگردد. پیروزی در این دیدار آسان به دست نمی آید به این خاطر که پارس جنوبی جم 12 هفته است که شکست نخورده و از سویی با 10 گل خورده در 22 بازی بهترین خط دفاعی بازی ها را در اختیار دارد.

سیپدورد باید پیش بینی این را هم داشته باشد که پارس جنوبی جم برای پیروزی بازی می کند چون در رده سوم جدول قرار دارد و مدعی صعود به لیگ برتر است. پارس جنوبی جم به خوبی می داند که با پیروزی در این دیدار حتی می تواند به رده دوم جدول صعود کند. این تیم دو هفته پیش در خانه تیم خونه به خونه هم با دو گل پیروز شده بود.

با وجود سرمای شهر رشت استادیوم شهید عضدی رشت مملو از جمعیت خواهد شد به این دلیل که یک بازی حساس برای سپیدورد است و همان طور که اشاره شد می تواند باعث صعود این تیم به صدر جدول شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار