سیدمهدی باش بتن بیان کرد: عصر یکشنبه بارش تگرگ مناطق تماجان، اربوداردشت، بهارکش و... از مناطق کوهستانی بخش رانکوه را سفیدپوش کرد.
کد خبر: ۳۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 11 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، سیدمهدی باش بتن بیان کرد: عصر یکشنبه بارش تگرگ مناطق تماجان، اربوداردشت، بهارکش و... از مناطق کوهستانی بخش رانکوه را سفیدپوش کرد.

به گفته وی دانه های تگرگ نسبتا درشت بود و تاکنون خسارتی به این بخشداری گزارش نشده است.

شهرستان املش در 75کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

********

رودسر - فرماندار رودسر با بیان اینکه شهدا ذخائر ارزشمند برای هر و عالم دنیا و آخرت هستند، گفت: بی تردید هر قدمی که برای احیای آرمان های شهدا بر داریم بطور قطع خیر و سعادت آن نصیب ما خواهد شد.

 امیر جانبازی رودسری عصر یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی گلزارهای شهدای این شهرستان لزوم ارج نهادن به راه و آرمان های شهدا را مورد تاکید قرار داد و افزود: در ساخت و ساماندهی گلزارشهدای گمنام طوری طراحی شود که در شان و منزلت آنها باشد.

امام جمعه رودسر نیز در این نشست با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هر چه دارد به برکت جانفشانی ها و ایثارگری های شهدای والامقام است، اظهار کرد: همه باید رهروان خوبی برای شهدا باشیم و راه آنان را که راه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است ادامه دهیم تا به سعادت برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دستجردی با ابراز خرسندی از روند ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان رودسر بر لزوم شتاب بخشی در ساخت گلزار شهدای گمنام شهر رودسر تاکید کرد و گفت: باید بنایی ساخته شود که شرایط ماندگاری مطلوبی داشته باشد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر نیز در این نشست از ساماندهی 80درصد از گلزارهای شهدای این شهرستان خبر داد و گفت: کار ساماندهی گلزارهای شهدا در حوزه شهری به پایان رسیده و در روستاها نیز با شتاب خاصی در حال انجام است.

رضا غمخوار در ادامه از افتتاح و بهره برداری از 16مزار شهدا در روستای قاسم آباد سفلی چابکسر در سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان 14مزار شهیدان گمنام در شش نقطه این شهرستان آرمیده اند، تصریح کرد: کار ساماندهی شهدای گمنام کلاچای در شرف اجراست، ضمن اینکه طی ماه جاری ساماندهی مزار شهدای گمنام چابکسر نیز به بهره براری می رسد.

غمخوار اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته گلزار شهدای گمنام روستای سرایدشت بخش مرکزی روسر نیز در سالروز فتح خرمشهر به بهره برداری می رسد.

وی یاد آور شد: شهرستان رودسر بعد از رشت دومین شهرستان استان گیلان است که روند ساماندهی گلزارهای شهدا را به خوبی اجرایی و عملیاتی کرده و این توفیق بزرگی برای این شهرستان در این عرصه است.

شهرستان رودسر بیش از 700شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.
********

آستانه - المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان آستانه اشرفیه به پایان رسید. 

 رییس اداره آموزش و پرورش آستانه اشرفیه در جریان برگزاری آیین نمادین اختتامیه المپیاد ورزشی مدارس آستانه اشرفیه اظهار داشت: توجه به امر ورزش در مدارس موجب خواهد شد تا نشاط و پویائی بین دانش آموزان به وجود آمده و آنان را در جهت کسب علم و دانش آماده تر کند. 

اسماعیل همایونی کیسمی توسعه ورزش بین دانش آموزان را عاملی مهم در ایجاد نشاط در جامعه دانست و افزود: به این منظور توجه به ورزش مدارس در نظام آموزش و پرورش یکی از ضرورت های مهمی است که باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. 

وی اظهار داشت: المپیاد ورزشی درون مدارس آستانه اشرفیه از اواخر مهرماه سال گذشته بطور همزمان در یکصد واحد آموزشی این منطقه برگزار شده است. 

وی تصریح کرد: در این المپیاد بیش از پنج هزار نفر از دانش آموز در مسابقات ورزشی درون مدارس خود شرکت کردند. 

وی با بیان اینکه این المپیاد در10رشته ورزشی برگزار شده افزود: فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، هندبال، طناب کشی، طناب زنی، دو و میدانی، شطرنج و ...از جمله مسابقات ورزشی در این المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بوده است. 

وی در ادامه توسعه ورزش در سطح مدارس را یکی از اهداف مهم برگزاری این المپیاد عنوان کرد و یادآور شد: برگزاری چنین برنامه هایی می تواند نقش بسیار خوبی در جهت توسعه ورزش های همگانی در جامعه داشته باشد. 

در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدارس آستانه اشرفیه از نفرات و تیم های ورزشی برتر در هر رشته ورزشی با اهداء حکم قهرمانی و جوایزی قدردانی شد. 

آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار