کد خبر: ۳۳۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ 24 November 2016
تابناک / معاون فرماندار صومعه‌سرا گفت: همه تلاش‌ها در راستای تسریع روند برق‌رسانی به خانوارها در این شهرستان است.

دکتر سجاد کریمی پاشاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، اظهار کرد: علی‌رغم بارش مداوم برف از شامگاه چهارشنبه در صومعه‌سرا با تلاش‌های صورت گرفته نیروها و اکیپ‌های امدادی، راهداری، شهرداری و... تمامی راه‌های مواصلاتی شهرستان اعم از راه‌های فرعی و اصلی باز و قابل تردد است.

وی با بیان اینکه لازم است شهروندان با توجه به لغزندگی جاده‌ها در هنگام تردد خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند، افزود: متاسفانه با توجه به اتصال سیم ها و قطع پست 63کیلووات، برق برخی از نواحی شهرستان قطع شده است. همه تلاش‌ها در راستای تسریع روند برق‌رسانی به خانوارها است.

کریمی پاشاکی به اعزام اکیپ نیروهای امدادی برق از مرکز استان به صومعه‌سرا اشاره و خاطرنشان کرد: به زودی مشکل قطعی برق شهرستان رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکلی در خصوص گاز در شهرستان وجود ندارد، گفت: برخی از مناطق به علت قطعی برق دچار مشکل آب شده‌اند. اقدامات و تلاش‌ها برای رفع مشکلات ادامه دارد.

معاون فرماندار صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه همواره نظارت و باررسی‌ها از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان توسط بازرسین در حال انجام است، اظهار کرد: وضعیت فعالیت نانوایی‌های شهرستان مطلوب است و مشکلی در زمنیه تامین نان وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار