کد خبر: ۳۳۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 21 November 2016
تابناک / معصومه جهانچی با حضور در اولین کنفرانس فوتبال بانوان آسیا در جریان جدیدترین فرآیندهای توسعه و عناصر موثربر این روند قرار گرفت.

واحدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، از حضور بانوی گیلانی در اولین کنفرانس فوتبال بانوان  AFC خبر داد و اظهار کرد: معصومه جهانچی با حضور در اولین کنفرانس فوتبال بانوان آسیا در جریان جدیدترین فرآیندهای توسعه و عناصر موثربر این روند قرار گرفت.

وی افزود: در آخرین روز از اولین کنفرانس مسائلی چون وضعیت فعلی فوتبال بانوان در کشورهای آسیایی، چگونگی پرورش استانداردهای فوتبال بانوان در سطوح بالاتر، چگونگی ارتقای سطح مسابقات و اینکه از چه چیزی می توان به عنوان عنصر مؤثر بر فوتبال بانوان در سطح آسیا یاد کرد، مطرح شد.

نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان با بیان اینکه حضور یک نماینده از گیلان بر توانایی های ما در تقویت پایه های اصلی و اساسی فوتبال بانوان خواهد افزود، یادآور شد: مهمترین مسائلی که در این کنفرانس مطرح شد، کمتر شدن حمایت از فدراسیون های عضو در راستای پیشرفت آنان بود و «برنامه کمک به بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا» به عنوان تضمینی برای حمایت تک تک فدراسیون های عضو در نظر گرفته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار