مهیار رستگار با بیان اینکه تمام محورهای گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد، اظهار کرد: محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان وجود ندارد
کد خبر: ۳۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 04 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مهیار رستگار با بیان اینکه تمام محورهای گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد، اظهار کرد: محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه واژگونی یکی از مهم‌ترین عامل وقوع تصادفات مرگبار است، تصریح کرد: بحث واژگونی خودرو افزایش یافته و دلیل آن تخطی از سرعت مطمئنه است.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه برخی رانندگان با سرعت بیش از آنچه تعریف شده رانندگی می‌کنند، گفت: بر اساس آمار 30 درصد حوادث رانندگی مربوط به واژگونی خودرو و خروج از جاده است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در بزرگراه رشت‌ ـ‌ لاهیجان‌ ـ‌ رودسر تردد می‌کنند باید توجه داشته باشند که دوربین‌های کنترل سرعت در این محور فعال است و تخلفات را ثبت می‌کند.

رستگار با بیان اینکه سرعت در مسیر مذکور 95 کیلومتر است، یادآور شد: تخطی از این سرعت راننده را اعمال قانون و جریمه می‌کند.

این مسئول متذکر شد: در آزاد راه امامزاده هاشم‌ ـ‌ لوشان ‌ـ‌ منجیل نیز دوربین‌های کنترل‌ سرعت نصب است و هرگونه تخلف در سرعت به ثبت دوربین‌ها می‌رسد.

فرمانده پلیس راه گیلان سرعت مجاز در محور مذکور را 120 کیلومتر عنوان کرد و یادآور شد: رانندگان باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا حادثه‌ای برای آنها و سرنشینان خودرو رخ ندهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار