کد خبر: ۳۰۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳ 02 October 2016
تابناک / فرماندار شهرستان رودبار گفت: بیشترین درصد معادن شن و ماسه کوهی و رودخانه ای و انواع سنگ ها در استان مربوط به رودبار است که دغدغه و مشکلات بجای عواید مثبت آن، نصیب شهرستان می شود.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان، اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار در جلسه رفع مشکلات بخش معادن و واحدهای صنعتی شهرستان رودبار که با حضور نماینده این شهرستان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برگزار شد، با اشاره به موقعیت شهرستان و همچنین تعداد کثیر معادن و واحدهای صنعتی و مسائل و مشکلات متعدد آنها، اظهار کرد: بیشترین درصد معادن شن و ماسه کوهی و رودخانه ای و انواع سنگ ها در استان مربوط به رودبار است که دغدغه و مشکلات بجای عواید مثبت آن در مقاطع مختلف نصیب شهرستان می شود.

وی اظهار امیدواری کردند با تعامل و همکاری دستگاه های متولی استانی، ساماندهی و رفع مشکلات اجتماعی و برخورداری شهرستان از عواید مثبت این معادن در مسیر مناسب خود قرار گیرد.

میرغضنفری با بیان اینکه برخی واحدهای صنعتی دارای مشکلات جدی هستند، تصریح کرد: زمینه این مشکلات عمدتا در کمبود نقدینگی و سوء مدیریتی تعدادی از واحدها است که باید تدابیر لازم برای رفع این مشکلات از سوی استان و شهرستان اتخاذ گردد.

فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به اینکه مشکلات کارگری در مناطق صنعتی امری طبیعی است از دستگاه های متولی استانی خواست با وجود شرایط خاص رودبار در راستای حل این مشکلات اهتمام ویژه ای بورزند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار