کد خبر: ۳۰۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 29 September 2016
تابناک / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه فتنه‌گران در جلسات حزبی خود در استان عملکرد سپاه را زیر سوال می‌برند، گفت: فتنه‌گران به‌خوبی می‌دانند که تا وقتی سپاه و بسیج در میدان حاضر است به اهداف شوم خود نمی‌رسند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری صبح امروز در نشست هماهنگی یوم الله 13 آبان اظهار داشت: روز دانش آموز یک روز و رویداد ملی است و مبارزه با استکبار از ویژگی‌های بارز انسان‌های با عزت و کرامت است و تاریخ اسلام یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های جوانان ولایتمدار و ایستادگی در مقابل استکبار است.

وی با تاکید بر اینکه جانفشانی‌های فرزندان ایران اسلامی در سوریه و عراق الهام گرفته از آیات قرآنی است، تصریح کرد: تا زمانی که استکبار جهانی هست، مبارزه در جریان است و مردم ایران اسلامی همواره با او مبارزه می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه مشت‌های گره کرده دانشجویان، دانش آموزان، پیرمردان و پیرزنان در 13 آبان بار دیگر کاخ‌های استکبار جهانی را به لرزه می‌اندازد و بیعتی مجدد با آرمان مقدس شهیدان والامقام است، گفت:  ولایتمداری جوانان ایران اسلامی بزرگترین تهدید برای دنیای استکبار است.

اشجری کانون اصلی مبارزه با استکبار را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: جای تاسف است که گاهی سپاه در داخل کشور مورد هجمه قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه به نظر می‌رسد فتنه گران در استان در جلسات حزبی خود عملکرد سپاه را زیر سؤال می‌برند، بیان کرد: فتنه گران به‌خوبی از عظمت و اقتدار سپاه با خبرند و به‌خوبی می‌دانند که تا وقتی سپاه و بسیج در میدان حاضر است به اهداف شوم خود نمی‌رسند.

اشجری خاطرنشان کرد: مردم گیلان با فریاد مرگ بر آمریکا در 13 آبان اثبات می‌کنند که تهدید و نظریه‌پردازی فتنه گران و دشمنان، آنان را از مسیر عزت قرآنی و تفکر عاشورایی باز نمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال فریاد مرگ بر آمریکا رساتر از گذشته از سوی مردم ولایتمدار گیلان به گوش جهانیان می‌رسد، گفت: امسال تقارن 13 آبان با ماه صفر فرصت مناسبی است که با الهام گرفتن از عاشورای حسینی، روحیه مبارزه و دشمنی با استکبار در آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان تقویت شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ستاد 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی 4 هدف را دنبال می‌کند، افزود: سازماندهی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم و اقدامات فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای از اهداف ستاد مذکور است.

وی ارتقاء آگاهی و شناخت مردم به‌ویژه جوانان را نسبت به سیاست‌ها و خباثت‌های آمریکا در منطقه و کشورهای اسلامی از دیگر اهداف ستاد مبارزه با روز جهانی استکبار نام برد و بیان کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌های حق طلبی و ظلم ستیزی در مبارزه با کفر و اتحاد جهانی از دیگر اهداف این ستاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان توجه ویژه به مسئله بدعهدی‌های آمریکا به‌عنوان خصوصیت محوری نماد استکبار علیه ایران اسلامی را یکی از رویکردهای ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان برشمرد و افزود: تبیین جنایات کنونی آمریکا نسبت به ایران و جهان اسلام، تبیین ضرورت منطق بی‌اعتمادی به آمریکا با توجه به نتایج حاصل از تلاش‌های دیپلماتیک، از دیگر محوریت‌های ستاد مذکور است.

اشجری با تاکید بر اینکه تقارن ماه صفر با 13 آبان باید موجب شود تا از تمامی ظرفیت‌های حسینیه‌ها، مساجد، پایگاه‌ها و هیئت‌های مذهبی به‌خوبی استفاده کنیم، تصریح کرد: 13 آبان فرصت تجدید پیمان با شهدا و آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار