کد خبر: ۳۰۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲ 27 September 2016
تابناک - فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: فردی که بامداد دیروز (یکشنبه) بعد از درگیری و قتل یک نفر در آستارا متواری شده بود، توسط مرزبانان هنگ مرزی دستگیر و به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ نوذر مرادی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال گزارش مردمی مبنی بر وقوع درگیری منجر به جرح، مرزبانان به محل اعزام شده و فردی مجروح از ناحیه شکم و چاقویی افتاده بر زمین را مشاهده کردند.
 
وی اظهار کرد: مجروح توسط مرکز فوریت های امدادی به بیمارستان شهید بهشتی آستارا انتقال یافت، اما به علت شدت جراحت و خونریزی جان باخت.
 
وی بیان کرد: باتوجه به وقوع قتل، ضمن حفظ صحنه جرم، با قاضی کشیک و پزشکی قانونی آستارا برای بازدید از محل هماهنگی لازم به عمل آمد.
 
سرهنگ مرادی ادامه داد: شناسایی و دستگیری متهم به درگیری و قتل، در دستور کار مرزبانان آستارا قرار گرفت و با پیگیری ها، ترفندهای اطلاعاتی و گشت های محسوس و نامحسوس، متهم شناسایی و دستگیر شد.
آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب مرکز استان گیلان واقع شده و با جمهوری آذربایجان 38 کیلومتر مرز خشکی و 15 کیلومتر مرز آبی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار