کد خبر: ۲۹۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۴ 15 September 2016
تابناک / تیم فوتبال داماش گیلان از رقابتهای جام حذفی کشور حذف شد.

 مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روز چهارشنبه گفت: تیم فوتبال داماش گیلان با شکست برابر تیم فوتبال مهرگان دره شهر ، از رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور حذف شد .

میثم محبوب افزود : تیمهای فوتبال داماش گیلان و مهرگان دره شهر در دور اول از رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور ، در شهرستان دره شهر استان ایلام به مصاف هم رفتند .

وی اظهار کرد : دو تیم فوتبال داماش گیلان و مهرگان دره شهر در این بازی و در پایان 90 دقیقه به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند که با توجه به این امر ، این دیدار به وقت اضافه کشیده شد اما بازهم دو تیم نتوانستند به گلی دست یابند تا برنده این مسابقه با ضربات پنالتی مشخص شود .

وی ادامه داد : در ضربات پنالتی نیز، بازیکنان تیم فوتبال مهرگان دره شهر بهتر از بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان عمل کردند و سرانجام توانستند به پیروزی چهار بر یک دست یابند تا به دور دوم این رقابتها صعود کنند و تیم داماش گیلان نیز با این شکست از مسابقات حذفی کنار رفت.

مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان خاطرنشان کرد : حسین نظیری تنها بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان بود که توانست ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کند اما حسام یعقوبی و مسعود روزبهانی دیگر بازیکنان تیم داماش گیلان بودند که پشت ضربه پنالتی قرار گرفتند اما نتوانستند ضربه پنالتی را به گل تبدیل کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار