کد خبر: ۲۸۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 29 August 2016
تابناک - همزمان با هفته دولت و با بهره برداری از 10 پروژه گازرسانی در مناطق روستائی ، آستانه اشرفیه به شهرستان سبز تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آئین بهره برداری از طرحهای گازرسانی به 10 روستای باقیمانده این شهرستان روز یکشنبه با حضور فرماندار، بخشداران و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها در محل روستای فوشازده حوزه بخش مرکزی آستانه اشرفیه برگزار شد.
 
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در این آئین خدمت صادقانه را از اهداف مهم دولت عنوان کرد و گفت: دولت تلاش دارد تا با تمام ظرفیتها و توان موجود در جهت ارائه خدمت به مردم و انجام کارهای عمرانی قدم بردارد.
 
رحیم حیدری با اشاره به برخی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در طی چند سال اخیر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در سه سال اخیر دستاوردهای خوبی را در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی به دست آورده است .
 
وی در ادامه نیز با بیان اینکه دولت رهنمودهای مقام معظم رهبری را در سرلوحه فعالیتها و سیاستهای خود قرار داده است تصریح کرد: دولت برای انجام امور خدماتی و رفاهی در سطح روستاها عزم جدی دارد.
حیدری با اشاره به اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه افزود: با تلاشها و برنامه ریزیهای خوب صورت گرفته ، در هفته دولت امسال عملیات گازرسانی در سطح روستاهای باقیمانده این شهرستان پایان یافت و این منطقه به شهرستان سبز تبدیل شده است.
وی همچنین از تلاشها و زحمات کلیه مسئولین امر در جهت تبدیل این منطقه به شهرستان سبز قدردانی کرد.
رئیس اداره گاز شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این آئین گفت: همزمان با هفته دولت، امروز عملیات گازرسانی به 10 روستای گیلده بالا، گیلده پائین، امیرهنده بالا و پائین (با تالش محله) ، تازه آباد مرزیان، تازه آباد فوشازده، تاسنده، خلشا، فوشازده ، کاچاچهارده، لشکام ( با رشونده) به صورت همزمان به بهره برداری رسیده است.
عبدا...ضمیری با بیان اینکه با اجرای این طرحهای گازرسانی تعداد یکهزار و 377 خانوار روستائی بافیمانده شهرستان از نعمت گاز بهره مند می شوند افزود: برای اجرای عملیات گازرسانی به این روستاهای باقیمانده بیش از 62 کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته است.
وی تعداد انشعاب این تعداد عملیات گازرسانی را دو هزار و 35 مورد عنوان کرد و گفت: عملیات گازرسانی به این تعداد از روستاهای شهرستان 50 میلیارد و 949 میلیون ریال هزینه در برداشته است.
وی همچنین در ادامه با ارائه گزارشی در زمینه وضعیت گازرسانی در شهرستان آستانه اشرفیه یادآور شد: این شهرستان دارای یکهزار و 89 کیلومتر طول شبکه تغذیه و توزیع اجرا شده بوده و 28 هزار و 899 انشعاب گاز در این منطقه نصب شده است.
وی تعداد مشترکین تحت پوشش این شهرستان را 44 هزار و 383 مورد عنوان کرد و گفت: تعداد 18 هزار و 239 خانوار در مناطق شهری آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر تحت پوشش این اداره قرار دارند.
وی اظهار داشت: بعد از افتتاح عملیات گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در این شهرستان ،درصد برخورداری از گاز طبیعی روستائی منطقه به 100 درصد رسیده است.
شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای بیش از 100 روستاست و در شرق استان گیلان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار