فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد :
مهیار رستگار با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی گیلان باز است، اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۲۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 27 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مهیار رستگار با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی گیلان باز است، اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی ادامه داد: شرایط مهیاست تا رانندگان با توجه به قوانین و صبر و حوصله، رانندگی ایمن را پشت سر بگذارند و با اطمینان و ایمن کامل به مقصد برسند.

فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر ضرورت معاینه فنی خودروها تصریح کرد: رانندگان از وسیله نقلیه خود استفاده کرده و در جاده‌ها تردد می‌کنند، بنابراین باید موارد ایمنی خودروهای خود را چک کنند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان باید معاینه فنی درست را از واحدها و شرکت‌های مجاز انجام دهند، خاطرنشان کرد: مردم از امکانات این مراکز استفاده نمی‌کنند.

رستگار ادامه داد: مردم باید از مراکز فنی بخواهند با ابزار و سیستم موجود وسیله نقلیه آنها را از نظر آلایندگی که می‌تواند برای حفاظت محیط زیست و آینده فرزندان ما تاثیرگذار باشد، ایمن کند.

وی نقص سیستم روشنایی را از مشکلات فنی وسایل نقلیه عنوان کرد و گفت: در مراکز معاینه فنی باید به این نواقص توجه شود.

فرمانده پلیس راه گیلان خاطرنشان کرد: طبق قانون وسیله نقلیه تا پنج سال نیاز به برگ معاینه فنی ندارد، اما اگر رانندگان احساس کنند وسیله نقلیه آنها نیاز به معاینه فنی به‌ویژه در مسایل زیست‌محیطی و آلایندگی دارد، باید به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه کنند.

وی بیشترین آلودگی هوا را مربوط به وسایل نقلیه شخصی دانست و یادآور شد: برای برطرف شدن آلودگی وسایل نقلیه باید معاینه فنی انجام شود و رانندگان این مسئله را مورد توجه قرار دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار