کد خبر: ۲۷۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 08 August 2016
تابناک / سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: نوع بازی که سپیدرود به نمایش گذاشت مورد رضایت من نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی نظرمحمدی شامگاه یکشنبه پس از پایان بازی تیم سپیدرود در برابر بادران اظهار داشت: از تیمی که 3 هفته از تشکیل آن می‌گذرد نمی‌توان انتظار بیشتری داشت.

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: از برد این بازی باید 50 درصد سهم را به هواداران داد که 90 دقیقه با تمام وجود پشت سر تیم بودند و 50 درصد دیگر را به بازیکنان داد که با دلشان در این دیدار بازی کردند.

وی افزود: زمان زیادی را برای آماده سازی تیم سپیدرود از دست دادیم و کمتر از 4 هفته فرصت داشتیم تا تیم را آماده حضور در میادین کنیم و هفته به هفته از نظر تاکتیکی و بدنی بهتر می‌شویم تا بتوانیم مشکلاتمان را به‌تدریج بهبود ببخشیم.

نظرمحمدی با بیان اینکه تیم سپیدرود واقعی را باید از هفته 6 شاهد باشیم، تصریح کرد: تیم سپیدرود باید بتواند به شرایط بدنی و تاکتیکی ایده آل برسد و تا آن زمان باید با این وضعیت مدارا کرد چرا که بازیکنانی مثل مهدوی کمتر از یک هفته از حضور او در تیم سپیدرود می‌گذرد.

وی درباره بازی دفاعی سپیدرود در نیمه دوم بیان کرد: هنگامی که تیم از لحاظ بدنی خسته باشد به‌طور حتم در زمان بازی عقب نشینی می‌کند و از این جهت از نحوه بازی تیم راضی نیستم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه از 3 امتیاز بازی راضی هستم، اعلام کرد: نوع بازی که سپیدرود به نمایش گذاشت مورد رضایت من نیست و از هفته‌های آتی نحوه بهتری از بازی را شاهد خواهیم بود.

وی درباره بازی آینده این تیم اظهار داشت: در بازی بعدی باید در مقابل تیم فجر سپاسی قرار بگیریم که سال گذشته در پلی آف نتوانست به لیگ برتر صعود کند و با توجه به انجام بازی در شیراز و اختلاف ارتفاع با سطح دریا و تفاوت شرایط آب و هوایی بازی آسانی برای سپیدرود نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیاز به چند روز فرصت برای بهبود وضعیت تیم برای بازی مقابل فجر سپاسی شیراز را ضروری دانست و گفت: سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان در این بازی بیشتر استفاده کنیم.

نظرمحمدی با بیان اینکه  3 چیز می‌تواند هر تیمی را برای یک بازی آماده کند، افزود: آمادگی بدنی، تاکتیکی و روحی سه عنصر مهم است که سپیدرود در بازی برابر بادران فقط از آمادگی روحی روانی به جهت حضور هواداران و پشتیبانی مالی که انجام شد، برخوردار بود.

وی درباره تعویض‌هایش بیان کرد: تیم بادران از دو مهاجم سرزن استفاده می‌کرد که با ارسال‌های بلند قصد داشتند تا به گل برسند و به جهت یارگیری با یکی از آن بازیکنان از نیما دلاوری استفاده کردیم و پیش از  ورود دلاوری دفاع ما بازیکن پوششی برای انجام کارهای دفاعی نداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار