گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی:

زمین‌های کشاورزی خوزستان به دلیل عدم تامین آب رها شده اند

هزینه انتقال آب کارون را صرف سرمایه گذاری در استان خوزستان کنند
کد خبر: ۲۶۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 27 July 2016
علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب در خصوص انتقال آب کارون اظهار داشت: من با استاندار خوزستان همین دیروز صحبت کردم او گفت اصلاً بحث انتقال آب کارون در دستور کار نیست و چنین چیزی وجود ندارد.

وی در واکنش به اظهارات هاشمی رفسنجانی که انتقال آب کارون به کرمان را باقیات‌الصالحات خوانده است گفت: هرکسی می‌تواند نظر خودش را بگوید امروز تمام آحاد ملت در خصوص مسائل کلان و جزئی نظر می‌دهند و اینکه همه صاحب‌نظر شده‌اند خیلی خوب است.

نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: ظرفیت‌ها و استعدادهای خوزستان برای توسعه کشاورزی به‌اندازه‌ای است که چند برابر ذخایر آبی استان به آب نیاز داریم.

وی اضافه کرد: باید به موضوعات کشور، ملی نگاه کرد به‌جای هزینه انتقال آب کارون، سرمایه‌گذاری‌ها در خوزستان انجام دهند

گلمرادی گفت: شکوفا شدن کشاورزی در خوزستان به سود کل کشور است اصفهان، کرمان و یزد هم از توسعه کشاورزی در خوزستان بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: اگر خوزستان زمین کشاورزی نداشت بردن آب به استان‌های دیگر برای کشاورزی توجیه داشت اما وقتی زمین و امکانات داریم چرا آب را همین‌جا استفاده نکنیم؟

نماینده مردم ماهشهر بابیان اینکه انتقال آب اصلاً توجیه اقتصادی ندارد خاطرنشان ساخت: امروز خیلی از زمین‌های کشاورزی خوزستان به خاطر اینکه نتوانسته‌ایم آب آنها را تأمین کنیم رهاشده‌اند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دور بعد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
در دور بعد احتمال نامزدی سردار سرتیپ خلبان امیر حیات مقدم از بندر ماهشهر وجود دارد.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار