مهیار رستگار با اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: محور لاهیجان به چابکسر به دلیل بارندگی لغزنده است و رانندگان احتیاط لازم را در این محور داشته باشد
کد خبر: ۲۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 22 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مهیار رستگار با اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: محور لاهیجان به چابکسر به دلیل بارندگی لغزنده است و رانندگان احتیاط لازم را در این محور داشته باشد.

وی با بیان اینکه دیگر محورهای مواصلاتی استان باز است و مشکل ترافیکی وجود ندارد، تصریح کرد: توجه به شرایط جوی باید مورد تاکید رانندگان قرار گیرد.

فرمانده پلیس راه گیلان مهم‌ترین حادثه مرگبار جاده‌های این استان در روز گذشته را مرگ چهار عابر پیاده عنوان کرد و افزود: مرگ چهار انسان در یک روز در حادثه رانندگی ناگوار است.

وی گفت: با توجه به تاکید مکرر پلیس راه مبنی بر رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از حرکات مخاطره‌آمیز، این مسئله از طرف رانندگان رعایت نمی‌شود.

رستگار عدم رعایت سرعت مطمئنه را دلیل اصلی وقوع تصادفات حادثه‌ساز و مرگبار عنوان کرد و یادآور شد: این تخلف رانندگی به طور مرتب از طرف رانندگان تکرار می‌شود.

وی با بیان اینکه رانندگان از جاده‌های حاشیه‌ راه‌ها از سرعت غیرمجاز خودداری کنند، خاطرنشان کرد: عابران پیاده نیز در هنگام تردد از طول و عرض راه‌ها توجه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان رانندگی ایمن و بدون حادثه را مستلزم توجه جدی به قوانین آن دانست و یادآور شد: برای رانندگی بدون حادثه باید به قوانین رانندگی توجه ویژه شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار