تابناک / شاید دور از انصاف نباشد بگوییم باید برای برخی ازاعضای شورایی که به دست شهروندان در جهت رفع مشکلات شهری انتخاب شده اند، حال با برخی رفتارهای کودکانه و شاید مغرضانه درصدد ضربه زدن به رای دهندگان خود برآمده اند تاسف خورد! که تشخیص کودکانه و یا مغرضانه اش با شهروندان…
کد خبر: ۲۴۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 14 June 2016
تابناک / شاید دور از انصاف نباشد بگوییم باید برای برخی ازاعضای شورایی که به دست شهروندان در جهت رفع مشکلات شهری انتخاب شده اند، حال با برخی رفتارهای کودکانه و شاید مغرضانه درصدد ضربه زدن به رای دهندگان خود برآمده اند تاسف خورد! که تشخیص کودکانه و یا مغرضانه اش با شهروندان…

به گزارش سرویس اجتماعی ندای گیلان، کش مکش های برخی اعضای شورای شهر و شهرداری رشت همچنان ادامه دارد و این لج بازی های بیهوده، جزء خسارت و عقب ماندگی،  سودی را شهروندان به دنبال ندارد.

بدون مقدمه می رویم سر اصل مطلب! براستی چرا برخی از اعضای شورای شهر رشت نمیتوانند دموکراسی را به درستی معنی کنند  ویا نمیخواهند که دموکراسی حاکم شود؟!

مگر این حضرات ادعای نخبگی ندارند و نمی دانند که از جمع این 15 نفر اکثریت دکتر ثابت قدم را بعنوان شهردار این شهر نیمه جان برگزیدند تا به این واسطه بعنوان یک نهاد نظارتی شهری بتوانند کارنامه درخشانی در نزد شهروندان داشته باشند.

چرا این آقایان غوغاسالارکه در اقلیت قرار دارند اجازه نمیدهند که پس از سالها مردم رشت رنگ روزهای خوش را به خود ببینند؟!

مگر مردم رشت چه  کاستی از شهروندان اصفهانی و شیرازی و تبریز و … دارند؟!

چرا نباید شهر رشت بعنوان یک شهری توریستی و زیبا در کشور و دنیا لقب بگیرد؟!

براستی اگر پروژه هایی مانند پیاده راه سازی انجام نشود چطور می توان توریست و گردشگر را به این شهر جذب کرد و رونق اقتصادی شهروندان را رقم زد؟!

آیا این حضرات پیشنهاد بهتری دارند؟! اگر دارند چرا در طول این سه سال چیزی عنوان نکرده اند و فقط به بحث های بیهوده پرداخته اند و یا شاید سواد و تخصص آن را ندارند و مجبورند بخاطر خالی نبودن عریضه داد و بی داد بیهوده کنند.

ما بعنوان یک رسانه و ناظر بر عملکرد مدیران که مشکلات و کاستی ها را به مسئولان گوشزد میکند،منصفانه می بینیم که مجموعه مدیریت شهری رشت در حال کار و تلاش است و در این مدت نیز ماحصل آن را در گوشه کنار شهر، شهروندان دیده اند و بارها درباره تلاش برای ساختن شهر رشت توسط شهردار و مجموعه تیم مدیریتی ایشان با ما سخن گفته اند.

حال که پس از اتفاقات سالهای پیشین شورا  و شهردرای رشت و سلب اعتماد کامل شهروندان نسبت به این مجموعه و  اقدامات اخیر و روبه جلو و توسعه محور شهرداری در حوزه های مختلف و به طبع، مدیریت و بهبود ضعیت نابسامان گذشته که خود وقت بسیاری را از تیم مدیریتی دکترثابت قدم گرفت تا همه چیز به حالت عادی برگردد، این تعداد شورانشینان معترض باید خوشحال باشند که کار و شهرسازی و نشاط شهروندان موجب اعتماد دوباره مردم به آنان شده و اگر نیز بخواهند در راستای منافع شخصی و یا به هر دلیلی چوب لای چرخ مدیریت شهری در جهت پیشرفت این شهر بگذارند، قطعاً گل بخودی غضنفر را به خود خواهند زد و از نگاه مردم مردود خواهند شد.

ما بعنوان رسانه و رکن چهارم دموکراسی وظیفه داریم تا در جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی مسائل و بیان نقاط ضعف و قوت و حقایق موضوعات، تکلیف خود را به درستی انجام دهیم تا مردم بتوانند بدرستی درباره موضوعات و افراد تصمیم گیری کنند.

انتظار میرفت برخی از حضرات شورا نشین به جای شکایت برای شهردار و کشاندن وی به دادگاه و قطعاً سوزاندن وقتی از وی که قرار است صرف خدمت به مردم و شهروندان شود، در کنار شهردار و پشت در پشت تیم مدیریت شهری و البته با بیان منطقی انتقادات که قطعاً نیز وجود دارد، در راستای توسعه شهری و ایجاد آرامش در این مجموعه مدیریت شهری و شهروندان قدم برمیداشتند.

شاید دور از انصاف نباشد بگوییم باید برای برخی ازاعضای شورایی که به دست شهروندان در جهت رفع مشکلات شهری انتخاب شده اند،حال با برخی رفتارهای کودکانه و شاید مغرضانه درصدد ضربه زدن به رای دهندگان خود برآمده اند تاسف خورد! که تشخیص کودکانه و یا مغرضانه اش با شهروندان…

کسی نمی گوید همه اقدامات و برنامه ها و سیاست های مدیریتی دکتر ثابت قدم درست و بی نقص است و صد البته نوع نگاه و مدیریت  و سلیقه های افراد با یکدیگر متفاوت است، اما با توجه به حجم کاری که در شهرداری رشت در حال انجام است نباید با بی انصافی محض به فرزندان جوان این شهر که در حال مدیریت فضای آسیب دیده شهر رشت هستند ناجوانمردانه تاخت.

با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و نزدیکی دلهای مومنان به خداوند متعال، امیدواریم همه مدیران و نه تنها شورانشینان کمی بیشتر در امورات و اظهارات و تصمیمات خود توجه کنند تا خدای ناکرده حق یا آبرویی از مسلمانی نریزند و یا با یک صحبت، دستور و یا اقدام نسنجیده آخرت خود ودنیای دیگران را به تباهی نکشانند، چرا که همه این تن طراقها و عنوانها که یک امتحان و امانت از سوی خداوند و مردم است، روزی از انسان گرفته خواهد شد و آن روز هم بر اساس تجربه اصلاً دیر نیست و تنها عنداکرمکم عندالله اتقاکم باقی خواهد ماند که هر کس تقوا و خداترسی بیشتری داشته و از روی هوای نفس و امیال و خواست های شیطانی و دنیوی حرکت نکرده و نتنها خود، بلکه با یک اظهارنظر یک شهر و جامعه و یا حتی نسلی را دچار آسیب نکند که قطعاً با توجه به دستورات دینی گناه این عمل به مراتب بیشتر از گناهان فردی و شخصی است و دوستان ما در کنار ظواهرمادی، مواظب آخرت خویش نیز باشند و در این دنیای زودگذر و زمانه گرگ صفت، ما چه خوب دوستانی برای آنانیم که دلسوزانه به امربه معروف و نهی از منکر پرداخته تا وجود عزیزشان را از آتش دوزخ و خشم خداوند بدور سازیم و چه مهربان خدایی…

01111c photo_2016-05-17_11-44-13 02538 22-3 علم-الهدی-800x600 photo_2016-02-03_16-42-53 IMG_5607-747x498 02852 139502292041236567730014 افتتاح-اولین-پارک-عاری-از-دخانیات-8-748x498 DSC_1108-678x381

P-1-1 02788 img_0237 tohidenashirz photo_2016-03-19_20-45-35 untitled-1.jpg--7 images

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-03-15 14:21:43Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com










اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار