مدیرعامل منطقه آزاد انزلی:
پس از استقرار تیم مدیریتی جدید و فعال‌سازی پروژه‌های راکد ضمن تسریع در روند احداث مسیر مستقیم این پروژه از آبان ماه سال 92 تاکنون و در کمتر از 18 ماه حدود 92 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
کد خبر: ۲۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 16 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، رضا مسرور صبح امروز در جریان بازدید حسن روحانی رئیس جمهور از طرح توسعه مجتمع بندری کاسپین و تقاطع غیر همسطح منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: طرح احداث تقاطع غیر همسطح منطقه آزاد انزلی از سال 88 آغاز شده و تا سال 92 تنها 35 درصد پیشرفت فیریکی داشته است.

وی روند ساخت بندر کاسپین را از سال 91 عنوان کرد و گفت: پس از استقرار تیم مدیریتی جدید و فعال‌سازی پروژه‌های راکد ضمن تسریع در روند احداث مسیر مستقیم این پروژه از آبان ماه سال 92 تاکنون و در کمتر از 18 ماه حدود 92 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی رونق فعالیت‌های بورس کالا، تشکیل شورای همکاری مناطق آزاد کشورهای حاشیه خزر به مرکزیت این منطقه و راه‌اندازی کریدورهای ترانزیتی عبوری از مسیر منطقه آزاد را از برنامه‌های این منطقه عنوان کرد.

وی رویکرد سازمان منطقه آزاد انزلی را تبدیل این منطقه به هاب و مرکز داد و ستد کالای راهبردی کشورهای حاشیه دریای خزر از طریق ایجاد زیرساخت‌های بندری و ریلی عنوان کرد.

مسرور تقاطع مذکور را برای تامین تمام حرکات گردشی و تغییر مسیرها و نیز یک زیرگذر به طول 600 متر برای اتصال مسیر رشت‌ ـ‌ انزلی به بندر کاسپین و به منظور توزیع متوازن بار ترافیکی بندر مذکور عنوان کرد.

وحانی به همراه جمعی از وزرا و معاونان خود با بالگرد وارد منطقه آزاد انزلی شدند و اطراف این منطقه و تالاب را مورد بازدید هوایی قرار دادند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار