کد خبر: ۲۳۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 25 May 2016
تابناک گیلان - رئیس هیات کاراته استان گیلان گفت : دو گیلانی به عنوان مربی به تیم های ملی کاراته ماکائو و چین پیوستند .

اسفندیار زیال عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حامد زیگساری ملی پوش اسبق گیلانی به عنوان کمک مربی تیم ملی کاراته کشور ماکائو انتخاب شد .

وی اظهار کرد : این ملی پوش اسبق که به عنوان مربی در تیم های مختلف رده های سنی ایران و تیم ملی امید نیز حضور داشت ، با نظر رشیدنیا سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته ماکائو ، به عنوان کمک مربی این تیم انتخاب شد .

وی ادامه داد : حامد زیکساری علاوه بر مربیگری در تیم های مختلف ، عنوان نایب قهرمانی کاراته جهان در سال 2010 و قهرمانی چندین دوره مسابقات بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد .
وی بیان کرد : همچنین دکتر سیدرضا سیدی مربی توانمند و تحصیلکرده گیلانی نیز به پیشنهاد فدراسیون کاراته چین ، به عنوان مربی بدنساز تیم ملی کاراته این کشور انتخاب و مشغول به کار شد .
رئیس هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد : سیدرضا سیدی سابقه مربیگری بدنسازی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد .
زیال در ادامه افزود : خوشبختانه علاوه بر حضور کاراته کاران گیلانی در تیم های مختلف ایران ، نمایندگان این استان به عنوان مربی در تیم های ملی و همچنین تیم های سایر کشورها حضور دارند که این امر نشان دهنده قدرت و توان کاراته گیلان است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار