تمامی مسیرهای منتهی به این ورزشگاه، از نخستین ساعت های صبح امروز شاهد جمعیت انبوهی بود که برای دیدار با رییس جمهوری آمده بودند.
کد خبر: ۲۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 15 April 2015
رییس جمهوری و هیأت همراه، پس از عبور از مسیرهای تعیین شده استقبال مردمی از فرودگاه سردارجنگل رشت، وارد ورزشگاه شهید عضدی شد.

به گزارش تابناک گیلان،خودرو حامل رییس جمهوری به سبب استقبال پرشور مردم گیلان، بارها در طول مسیرهای منتهی به ورزشگاه عضدی شهر رشت متوقف شد.

تمامی مسیرهای منتهی به این ورزشگاه، از نخستین ساعت های صبح امروز شاهد جمعیت انبوهی بود که برای دیدار با رییس جمهوری آمده بودند.

با ورود رییس جمهوری به ورزشگاه شهید عضدی، مردم از حجت الاسلام حسن روحانی استقبال کرده و با در دست داشتن شاخه هایی گل و سردادن شعارهایی همچون «دسته گل محمدی ، به شهر ما خوش آمدی» ، «همدلی و همزبانی ، با قدم روحانی» ، «رییس جمهوری محبوب ، خوش بموئی به گیلان» ، «روحانی ، روحانی ، حمایتت می کنیم» ، « دولت تدبیر و امید ، مقدمتان به گیلان را گرامی می داریم» ، به ایشان و هیأت همراه خوشآمد گفتند.

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران قرار است تا لحظاتی دیگر در جمع مردم گیلان که از اقصی نقاط این استان به شهر رشت آمده اند، سخنرانی کند.

پانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری و هیأت دولت به گیلان، نخستین سفر کاروان تدبیر و امید در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار