کد خبر: ۲۲۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ 07 May 2016
تابناک گیلان - سرمربی ملوان بندر انزلی گفت: بازی فردا یک مسابقه سرنوشت ساز برای ما خواهد بود.

احمدزاده:بازی سرنوشت سازی در پیش استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از رشت، محمد احمدزاده در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صبا اظهار داشت: بازی فردا یک مسابقه سرنوشت ساز برای ما خواهد بود و می تواند تکلیف خیلی از چیزها را مشخص کند.

 وی درباره تماشاگران ملوان بیان داشت: در مصاحبه های قبلی هم خیلی جدی گفتم تنها گروهی که هیچگاه ما را تنها نگذاشتند و کار  خود را به نحو احسن انجام دادند تماشاچیان بودند، آنها به بهترین شکل از تیم حمایت کردند و امیدوارم این اتفاق فردا هم رخ دهد، آنها مسبب اصلی پیروزی های ملوان هستند. مطمئنم فردا روزی است که همه تماشاچیان با  خوشحالی به منازل خودشان خواهند رفت.

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: آقای دنیا مالی دقایقی پیش به قول خود عمل کردند و درصدی دیگری از تعهدات باشگاه را در قبال بازیکنان پرداخت کردند، بچه ها هیچکدام در این مدت درباره مسایل مالی صحبتی با مسوولان باشگاه و یا من نداشتند، آنها برای انجام دادن تمرینات خوب و به نمایش گذاشتن یک بازی خوب در برابر صبا همه کار کردند، هیات مدیره هم خودش را در این باره مسوول دانست.

وی درباره آخرین وضعیت پژمان نوری گفت: پژمان هنوز آسیب دیدگی بازی با سپاهان همراه خودش دارد و شرایطش صددرصد نیست، اما ما او را برای بازی فردا داریم، خودش اصرار داشت که به میدان برود هر بازیکنی جای او بود تا انتهای فصل بازی نمی کرد، با این حساب روی پژمان نوری حساب خواهیم کرد اما باید بدانیم شرایط او مانند همیشه نیست.

سرمربی ملوان درباره آخرین وضعیت مصدومیت سیدحسین حسینی اذعان داشت: متاسفانه سیدحسین حسینی در بازی فردا هم نمی تواند ما را همراهی کند اما بقیه نفرات شرایط خوبی دارند.

وی درباره آشنایی اش با تیم صبا گفت: با این تیم تا حدودی آشنا هستیم، آنالیزهای لازم را انجام دادیم و با بچه ها در میان خواهیم گذاشت، در طول هفته تمریناتی را در همین رابطه انجام دادیم و بچه ها می دانند که چه می خواهیم. همین می توانددر بازی فردا به ما کمک کند. در نهایت فکر می کنم شناخت خوبی از صبا داشته باشیم.
 
وی درباره رقابت ملوان با دو تیم راه آهن و سیاه جامگان برای نیفتادن، بیان داشت: ما به بازی های دیگر کاری نداریم و فقط به دنبال کسب سه امتیاز برای خودمان هستیم و می خواهیم با پیروزی در بازی فردا با هوادارانمان جشن کوچکی به راه بیندازیم.

احمدزاده در پایان در پاسخ به این سوال که از بین نیما میرزازاد و محمدرضا قویدل کدام یک درون دروازه ملوانان قرار خواهند گرفت، گفت: تا فردا اجازه بدهید در این باره تصمیم بگیریم باید ببینیم کدام یک از این دو نفر در شرایط بهتری قرار دارند باید هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی آنها را زیر نظر داشته باشیم تا ببینم کدام می توانند به ما بیشتر کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار