کد خبر: ۲۲۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 29 April 2016
فرماندار شهرشتان رشت با بیان اینکه اهميت اين مرحله از انتخابات كمتر از دوره قبل نيست، گفت: مردم کار باقی مانده خود را به اتمام برسانند.

سید عیسی مهدوی، فرماندار شهرشتان رشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات این شهرستان همچون مرحله اول 524 صندوق شعبه اخذ رای در رشت در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: 12 هزار نيروی آموزش دیده برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در رشت همکاری دارند.

 

وی تصریح کرد: اين نيروها شامل عوامل اجرایی نظارتی و انتظامی هستند.

 

مهدوی با اشاره به اینکه رای دهندگان در این مرحله فقط می توانند در حوزه انتخابيه ای كه در مرحله اول رای داده اند، شركت كنند، افزود: كسانی كه در مرحله اول رای نداده اند می توانند در این دوره رای دهند.

 

فرماندار شهرستان رشت در ادامه با بیان اینکه در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابيه رشت از مجموع 259 هزار و 442 رای صحيح اخد شده غلامعلی جعفرزاده ايمن آبادی با كسب 90 هزار و 921 رای مستقیم راهی مجلس شد، گفت: امروز رقابت بین چهار نفر برای رسیدن به دو کرسی باقی مانده است که این شهرستان می تواند در مجلس داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه اهميت اين مرحله از انتخابات كمتر از دوره قبل نيست خواست تا مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان رشت كار نيمه تمام خود را به پايان برسانند.

 

گفتنی است، شهرستان رشت با پنج بخش مركزی، كوچصفهان، لشت نشاء، خمام و خشكبيجار، سه كرسی نمايندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

 

دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه سال گذشته برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار