کد خبر: ۲۲۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 29 April 2016
با توجه به اتفاقاتی که در هفته‌های پایانی لیگ برتر چهاردهم رخ داد، به نظر می‌رسید رابطه میان باشگاه پرسپولیس و حسین هدایتی برای همیشه تیره‌وتار شده است.

ماجرا از جایی شروع شد که مالک متمول باشگاه استیل‌آذین به هواداران تیم فوتبال پرسپولیس قول داد بلیت‌های دیدارهای این تیم مقابل الهلال عربستان و بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا را بخرد تا تماشای بازی برای هواداران رایگان شود.

پس از مدتی هدایتی اعلام کرد کمک زیادی به باشگاه پرسپولیس انجام دادم و نیازی نمی‌بینم بیش از این به باشگاه کمک کنم. مدیران باشگاه پرسپولیس در آن مقطع اعلام کردند تصمیم هدایتی ضربه سختی به آنها به لحاظ مالی زده است.

سپس موضوع مالیات بر قرارداد برانکو پیش آمد و مشخص شد مالیات بر قرارداد این مربی کروات در زمان حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت نشده است. در آن زمان گفته شد قرار است هدایتی این مبلغ را پرداخت کند تا برانکو بتواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند ولی پس از مدتی معلوم شد مالک استیل‌آذین این پول را پرداخت نکرده است.

این روزها اتفاق جالب، حضور هدایتی اطراف باشگاه پرسپولیس است. هدایتی به قدری به پرسپولیسی‌ها نزدیک شده که دقایقی پیش از آغاز دربی 82 به رختکن این تیم رفت و همراه طاهری برای هواداران دست تکان داد.

وی پس از پیروزی 4-2 پرسپولیس مقابل استقلال هم به رختکن رفت و به بازیکنان قول داد 5 سکه بهار آزادی به هر یک از آنها پاداش دهد. همین موضوع سؤال‌برانگیز شده چرا که مشخص نیست رابطه هدایتی با علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس بهبود یافته یا دلایل دیگری در این میان وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار