کد خبر: ۲۱۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 24 April 2016
تابناک گیلان - سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان، آسمان استان در دو روز پيش رو كمي ابري همراه با بارش خفيف باران است.

مازيار غلامي عصر يكشنبه در گفت وگو با ايرنا بيان كرد: نقشه هاي هواشناسي نشان دهنده وجود جوي كم و بيش ناپايدار در منطقه است كه بتدريج طي دوشنبه تا پنجشنبه سامانه كم فشار در استان فعال خواهد بود.

وي ادامه داد: در اين مدت، وزش باد گرم و افزايش دما پيش بيني مي شود و در بعضي نقاط استان گاهي با شمالي شدن جريانات، مه آلود بودن هوا، افزايش ابر و بارش هاي خفيف و پراكنده دور از انتظار نيست.

سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان آسمان امروز استان را كمي ابري تا نيمه ابري، بعضي نقاط ابري و مه آلود، بارش خفيف عنوان و براي فردا (دوشنبه) نيز آسمان را كمي ابري تا نيمه ابري، گاهي افزايش ابر و وزش باد، احتمال بارش خفيف و پراكنده، ارتفاعات و دامنه ها صاف تا قسمتي ابري ، گاهي افزايش ابر و وزش باد گرم پيش بيني كرد.
وي افزود: بيشينه دماي گيلان در شبانه روز گذشته با 20 درجه سلسيوس مربوط به ديلمان و كمينه دما با پنج درجه مربوط به ماسوله بوده است.
غلامي بيشينه و كمينه دماي شهر رشت در شبانه روز گذشته را نيز به ترتيب 16 و 13 درجه سلسيوس ذكر كرد.
وي بيشينه دماي امروز گيلان را با 20 درجه سلسيوس مربوط به منجيل و كمينه دماي فردا را با هفت درجه سلسيوس مربوط به ماسوله و ارتفاعات جنوب غربي استان پيش بيني كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار