کد خبر: ۲۱۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 23 April 2016
تابناک گیلان: در همین راستا یک منبع موثق در ستاد انتخاباتی سردار آقازاده، ضمن تکذیب این موضوع گفت: تمام این موارد مطرح شده کذب محض است و سردار آقازاده به هیچ عنوان از ادامه انتخابات منصرف نشده است.

فضای سیاسی شهر رشت این روزها به شدت تحت تاثیر مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار دارد. گفته می شود تجربه دوره های قبلی انتخابات در مرحله دوم حکایت از آن دارد که احتمال اینکه 2 کاندیدا از میان 3 کاندیدای اصولگرای راه یافته به دور دوم انتخابات در رشت، بتوانند راهی بهارستان شوند زیاد است و همین موضوع سبب شده که متاسفانه هر سه کاندیدای جریان اصولگرایی مورد حمله شایعه پراکنان در فضای مجازی قرار گیرند.

پس از تلاش واضح رسانه هایفرصت طلب برای تخریب سید ولی الله عظمتی و شایعه پراکنی های فراوان در خصوص جبار کوچکی نژاد، دیگر کاندیدای اصولگرای راه یافته به دور دوم، این بار نوبت به سردار سیدعلی آقازاده رسیده است به نحوی که از امروز تخریب های هدفمندی که توسط نیروهای وابسته به جریان شن و ماسه هدایت می شود، به شدت درصدد است تا شایعاتی را مبنی بر انصراف و کناره گیری سردار آقازاده از ادامه روند انتخابات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی رواج دهد!

در همین راستا یک منبع موثق در ستاد انتخاباتی سردار آقازاده، ضمن تکذیب این موضوع به خبرنگار خزر گفت: تمام این موارد مطرح شده کذب محض است و سردار آقازاده به هیچ عنوان از ادامه انتخابات منصرف نشده است.

گفتنی است دور دوم انتخابات دهم اردیبهشت ماه با حضور 4 کاندیدای راه یافته برگزار می شود و دو نفر راهی بهارستان می شوند. / خزر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار