کد خبر: ۲۱۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 19 April 2016
تابناک گیلان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: گیلان در اجرای مصوبات کارگروه برطرف کردن موانع تولید توانسته رتبه چهارم کشور را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، «علی منتظری»، دیروز در کارگروه برطرف کردن موانع تولید گیلان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان، گفت: ستاد برطرف کردن موانع تولید گیلان در سال گذشته 27 جلسه برگزار کرد و 452 مصوبه در گیلان در این کارگروه‌ها به تصویب رسید که در مقایسه با کارگروه‌های کشوری رتبه چهارم را در اجرای مصوبات بدست آورده است.

وی با اشاره به این‌که 10درصد مصوبات این کارگروه در سال گذشته اجرایی نشده است چون راهکاری نتوانسیم برای اجرایی شدن این مصوبات پیدا کنیم، افزود: هم‌اکنون اجرایی شدن بیش از 45 درصد مصوبات در حال اقدام است.

منتظری با اشاره به این‌که مدیران دستگاه اجرایی در ستاد اغلب همراهی خوبی دارند، ادامه داد: اما اصرار داریم هم‌چنان مدیران دستگاه‌ها امسال نسبت به حضور در این کارگروه اهتمام داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل کارگروه‌های فرعی در ستاد برطرف کردن موانع تولید استان خبر داد و گفت: اغلب مشکلات واحدهای تولیدی گیلان به کمبود تسهیلات برمی‌گردد.

وی افزود: دولت قول داده است، تسهیلات کم بهره برای برطرف کردن مشکلات برخی واحدها اختصاص یابد.

منتظری با اشاره به وجود مشکلات واحدهای تولیدی در استان خاطرنشان کرد: پیگیری‌های مستمری انجام شده تا هر چه سریع‌تر این موانع برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار