تابناک گیلان: عارف شنبه به رشت می آید تا اصلاحات برای فرستادن دو گزینه خود به مجلس در دقایق آخر یک دوپینگ حسابی کرده باشد.
کد خبر: ۲۱۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 19 April 2016
تابناک گیلان: عارف شنبه به رشت می آید تا اصلاحات برای فرستادن دو گزینه خود به مجلس در دقایق آخر یک دوپینگ حسابی کرده باشد.

اصلاح طلبان از شکست در دور دوم انتخابات می ترسند! شاید این نخستین نتیجه ای باشد که پس از شنیدن خبر حضور قریب الوقوع عارف در رشت به ذهن برخی خوانندگان متبادر شود!

به گزارش خزر، اصلاح طلبان گیلان به خوبی می دانند مشارکت در دور دوم انتخابات نسبت به دور اول کمتر بوده و معمولا آرای ریخته شده به سبد کاندیداها با کاهش نسبت به دور اول روبرو خواهد شد. بی شک سهم حسنی از این کاهش پیش بینی شده بیشتر از سه کاندیدای اصولگرای راه یافته به دور دوم خواهد بود.

شاید حضور عارف در رشت دوپینگ دقیقه نود اصلاح طلبان برای انتخاباتی باشد که میزان مشارکت نیروهای ارزشی و اصولگرا در آن به مراتب بیشتر خواهد بود. حسنی در رقابت با سه چهره اصولگرایی جز به حمایت اصلاح طلبان دل خوش نکرده است و اصلاح طلبان هم به چیزی جز حضور گسترده مردم.

باید منتظر ماند و دید حضور عارف در رشت می تواند رای دهندگان خاکستری را برای دور دوم انتخابات به پای صندوق های رای بکشاند؟!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
قدمش بالای سر
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
لعنت و نفرین خدا بر اصلاح طلبان افراطی مخالف ارزشی های دینی و مقام معظم رهبری که فتنه گران 88 را همراهی می کنند شکست سنگین آنها حتمی می باشد انشالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار