تابناک گزارش می دهد ؛
به گزارش تابناک گیلان، اصلاح‌طلبان كه پس از سه دوره دوري از پارلمان، اكنون سهم قابل توجهي در مجلس دهم دارند، هنوز درباره كانديداي خود براي رياست مجلس، اظهار نظر رسمي تشکيلاتي نكرده‌اند. در اظهار نظرهاي شخصي آنها نيز تفاوت‌هايي ديده مي‌شود.
کد خبر: ۲۱۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 19 April 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: مجلس نهم روزهای پایانی خود را می گذراند و منتخبان مجلس دهم در تلاش هستند که آرایش مجلس آینده را به نفع جناح خود طراحی کنند.

به گزارش تابناک گیلان، اصلاح‌طلبان كه پس از سه دوره دوري از پارلمان، اكنون سهم قابل توجهي در مجلس دهم دارند، هنوز درباره كانديداي خود براي رياست مجلس، اظهار نظر رسمي تشکيلاتي نكرده‌اند. در اظهار نظرهاي شخصي آنها نيز تفاوت‌هايي ديده مي‌شود.

غلامعلي جعفرزاده از اعضاي فراکسيون رهروان که با حمايت ليست اميد به مجلس دهم نيز راه يافته نيز گفته است: ضمن تمام احترامی که برای آقای عارف قائل هستم باید بگویم ریاست قوه مقننه با ریاست قوه مجریه کاملا متفاوت است زیرا در مجلس به غیر از مدیریت، اطلاعات، علم، مدیریت، صبر و بردباری بیشتری نیاز است. اطلاعات حقوقی برای مدیریت مجلس بسیار مهم است و مدیریت این قوه بسیار دشوارتر از مدیریت قوه مجریه است زیرا مدیریت در دولت به خاطر انتصابی بودن کابینه طبیعتا پیچیدگی کمتری دارد.

نماينده رشت درباره گزینه مناسب برای ریاست قوه مقننه به باشگاه خبرنگاران گفت: در شرایط مختلف احساس ما این است که آقای لاریجانی گزینه مفیدتر و بهتری برای مردم و کشور خواهد بود و بهتر می‌تواند مجلس را اداره کند.

وي با بیان اینکه عارف را گزینه مناسب برای مجلس نمی‌دانم، گفت: در حال حاضر اصلاح طلبان برگ برنده خوبی را در دست دارند اما اگر مقابل نیازهای مردم قرار بگیرند و نتوانند نیازهای مردم را برطرف کنند، این برگ برنده را برای انتخابات 96 از دست خواهند داد.

عضو فراکسیون رهروان مجلس با اعتقاد به اینکه روز به روز اوضاع برای ریاست علی لاریجانی بهتر می‌شود گفت: فکر می‌کنم اعتدالیون هم به لاریجانی برای ریاست مجلس تمایل داشته باشند.


در تحلیل آنچه جعفرزاده برای ویژگی های یک رییس خوب دارد باید نکته ای را اضافه کرد و آن این است که چرا نماینده رشت دلواپس رییس آینده مجلس در زمانی شده که بخش اعظمی از نمایندگان مجلس دهم در انتظار رای مردم در دور انتخابات هستند!



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بازنشسته فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
آقای جعفرزاده آیا واقعآ مشکل مملکت فقط وفقط ریاست مجلس می باشد؟ چرا یکبار هم حرفی از بازنشستگان فرهنگی نمیزنید شما نمایندگان اینقدر قدرت ندارید مشکل مطالبات فرهنگیان رو حل کنید فقط میگویید چه کسی رئیس مجلس خواهد شد آقا وقتی که مجلس جدید شروع بکار کرد نمایندگان رای گیری خواهند کرد یه آدم بی عرضه ای انتخاب خواهد شد چرا بجای حرف های مفت بفکر مشکلات مردم نمیشوید فقط سیاست بازی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
جناب جعفر زاده شما نماینده مردم شدی ورای بالا ی اوردی پس لطفا در خدما به مردم تلاش کنید تما وقت شما مصاحبه میکنیید که چه کسی ریس مجلس خواهد شد یا نخواهدشد برادر برگ سبز چای اماده شده ولی کشاورز وکارخاندار سرگردان محصولات کشاورزی نابود مدیران کارخانجات چایسازی بعلت بد عمل کردن سیستم دولتی همه ممنوالخروج وتمان واحدها چیسازی گیلان با گرفتاری امورات خود رامیگذرانند برنجکار درگیر مشکلات فرهنگیان بعلت ضفف مالی به شغل مسافرکشی روی اوردنند شرکتهای تولیدی بزرگ تعظیل دوست عزیز کنی بیشتر فکر کن مجلس خلاصه یک ریس پیدا خواهد کرد ولی شما نماینده مردم رشت هستی اگر توان نداری لاقل وقت ملت وتلف نکن ارزوی توفیق برای شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار