کد خبر: ۲۱۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 17 April 2016
تابناک گیلان: رژه یگان های منتخب نیروهای مسلح استان گیلان صبح امروز(۲۹ فروردین) در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش ونیروی زمینی جمهوری اسلامی، مراسم رژه یگان‌های منتخب نیروهای مسلح صبح امروز(۲۹ فروردین) در رشت برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در استان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان، فرمانده رشد نظامی آجا در استان و سایر مسئولان استانی برگزار شد، امیر دریادار رضایی حداد و استاندار گیلان به ایراد سخنرانی و گروه رزم نوازان ناوگان شمال کشور نیز به اجرای سرود پرداختند.

 

در این مراسم امیر دریادار رضایی حداد، ۲۹ فروردین را روز پرافتخار تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفاظت و پاسدارس از کشور و ملت با تمام قوا ایستاده و اقتدار خود را در منطقه به نمایش می‌گذارد.

 

وی با بیان اینکه شهید سپهبد صیاد شیرازی از دلاورمردان ارتش و مایه افتخار ماست گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همپای نیروهای مسلح به دفاع از کشور پرداخته و اجازه هیچگونه تعدی و تجاوزی به خاک میهن را نمی‌دهد.

 

استاندار گیلان نیز در این مراسم گفت: تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران به داشتن ارتشیان غیور و جان برکف برخود می بالد.

 

در ادامه یگان‌های منتخب نیروهای مسلح به رژه از مقابله جایگاه پرداختند وتوان دفاعی و نظامی خود را به نمایش گذارند. یگان‌های نمونه نیروی مسلح با تجهییزات نظامی سنگین و نیمه سنگین و رژه پیاده در مقابل قرآن مجید و تمثال‌های رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، بخشی از توانمندی‌های خود را در دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار