کد خبر: ۲۰۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵ 29 March 2016
تابناک گیلان: فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک ورودی و خروجی محدوده منجیل‌ ـ رودبار در آزاد راه رشت‌ ـ قزوین و رشت‌ ـ چابکسر را سنگین عنوان کرد.

مهیار رستگار دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های گیلان اظهار کرد: هم‌اکنون حجم تردد در محورهای گیلان سنگین و در برخی نقاط نیمه‌سنگین است.

وی با بیان اینکه بارندگی هوا شرایط جوی را تغییر داده است، افزود: به دلیل شدت بارندگی تردد در محورهای گیلان با کندی صورت می‌گیرد.

فرمانده پلیس راه گیلان بیشترین تردد ورود و خروج را در محور رشت‌ به قزوین عنوان کرد و یادآور شد: در محدوده رودبار‌ ـ منجیل و امامزاده هاشم ترافیک سنگین است.

وی حجم تردد در محور رشت‌ ـ چابکسر را نیز سنگین خواند و خاطرنشان کرد: ترافیک در بیشتر جاده‌های گیلان سنگین است.

رستگار با اشاره به اینکه شرایط جوی به گونه‌ای است که رانندگان باید از وسایل نقلیه خود اطمینان داشته باشند، یادآور شد: در شرایط بارانی به دلیل نبود روشنایی در برخی مناطق جاده‌ای محدودیت دید وجود دارد.

وی متذکر شد: روشنایی کافی در برخی جاده‌های گیلان وجود ندارد بنابراین رانندگان باید از چراغ‌های خودروهای خود استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان رعایت سرعت مطمئنه را مورد تأکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: سطح جاده‌های گیلان لغزنده بوده و هرگونه بی‌احتیاطی در عدم رعایت سرعت حادثه‌آفرین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار