کد خبر: ۲۰۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶ 29 March 2016
تابناک گیلان: مسئول ستاد کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان گفت: کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان در ۱۶ شهر و با ۱۶ محوریت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سرهنگ ابراهیم جوادی اظهار داشت: در استان گیلان با تأکید استاندار به‌عنوان رئیس ستاد یادواره کنگره 8000 شهید استان گیلان و سردار عبدالله پور به‌عنوان دبیر این کنگره از تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه در شهرستان رودسر با محوریت زن و دفاع مقدس و با شخصیت محوری مادر شهیدان جنیدی یادواره‌ای برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره از ابتکارات و طرح‌های انقلابی است، افزود: در شهرستان صومعه‌سرا با محوریت جانبازان و دفاع مقدس که در مورد جانباز شهید غلامرضا سجادپور و شهید محمدصادق رحمتی راد، در شهرستان آستارا هنر و دفاع مقدس، در املش تبلیغات و دفاع مقدس با محوریت طلبه شهید جبار رمضانی و در فومن روحانیت و دفاع مقدس با شخصیت محوری حجت الاسلام و المسلمین شهید افتخاری یادواره‌هایی برگزار می‌شود.

مسئول کنگره 8000 شهید استان گیلان خاطرنشان کرد: این یادواره‌ها در شهرستان بندرانزلی با موضوع جهادسازندگی و دفاع مقدس با محوریت جهادگر شهیدحاج بهرام گل آور در تالش بسیج و دفاع مقدس با شخصیت محوری بسیجی شهید بهرام حجتی و در آستانه اشرفیه با موضوع ورزش و دفاع مقدس با محوریت پهلوان شهید محمود آتش پوش است.

جوادی با بیان اینکه در برگزاری این کنگره سعی بر این بود تا از موضوعات جدید استفاده کنیم، افزود: در شهرستان رودبار با محوریت ارتش و دفاع مقدس با شخصیت محوری شهدای تفنگدار دریایی، در شهرستان شفت آزادگان و دفاع مقدس و در شهرستان رشت با محوریت کمک‌های مردمی و دفاع مقدس با شخصیت محوری شهید محراب آیت الله احسان بخش برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در شهرستان سیاهکل با محوریت پدران آسمانی، در ماسال مساجد و دفاع مقدس، در رضوانشهر اهل تسنن و دفاع مقدس، در لنگرود شعر و دفاع مقدس و در لاهیجان با محوریت سپاه و دفاع مقدس با شخصیت محوری پاسدار شهید جانعلی جعفری آخرین روز برگزاری این یادواره‌ها است.

رئیس ستاد کنگره 8000 شهید استان گیلان اظهار کرد: با به اتمام رسیدن یادواره‌ها، اجلاس کنگره 8000 شهید استان گیلان در نیمه دوم اردیبهشت ماه در رشت آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار