کد خبر: ۲۰۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 28 March 2016
تابناک گیلان: فرمانده پلیس راه گیلان گفت: ترافیک محور قزوین‌ ـ‌ رشت با توجه به افزایش حجم ورود مسافران سنگین و در دیگر محورهای گیلان نیمه‌سنیگن است.

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون به دلیل افزایش حجم ورودی مسافران و گردشگران نوروزی به گیلان ترافیک در محدوده رودبار آزاد راه رشت‌ ـ‌ قزوین سنگین است.

وی با بیان اینکه دیگر محورهای گیلان ترافیک نیمه‌سنگین است، تصریح کرد: رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند و از مسیرهای طول راه لذت ببرند.

فرمانده پلیس راه گیلان از فعالیت یک‌هزار و 500 مامور پلیس در طرح نوروزی خبر داد و گفت: 100 تیم گشتی پلیس در طرح نوروزی گیلان فعالیت دارد.

وی حفظ آرامش و رعایت قوانین را مورد تأکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: با توجه به خروج تعداد زیادی از مسافران گیلان تردد در محورهای خروجی استان سنگین است.

رستگار برنامه‌ریزی و مدیریت سفر به هنگام خروج از گیلان را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی هوا سطح جاده‌های گیلان لغزنده است بنابراین رانندگان باید در نهایت رعایت مقررات رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه مسافران زمان بازگشت خود را به دقایق پیک ترافیک نگذارند، یادآور شد: مسافران برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند تا به ترافیک برخورد نکنند.

فرمانده پلیس راه گیلان رعایت سرعت و سبقت مطمئنه را مهم دانست و متذکر شد: دو عامل سرعت و سبقت غیرمجاز همواره حادثه‌ساز بوده است بنابراین از رانندگان می‌خواهیم قوانین را رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار