کد خبر: ۲۰۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 26 March 2016
تابناک گیلان: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: محورهای ورودی و خروجی استان به ویژه محور رشت- قزوین با توجه به بازگشت برخی مسافران و ورود مسافران نوروزی دور دوم شاهد ترافیک سنگین اما روان است.

سرهنگ مهیار رستگار، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های استان با توجه به پایان دور نخست تعطیلات نوروزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: محورهای ورودی و خروجی استان به ویژه محور رشت- قزوین با توجه به بازگشت مسافران نخست نوروزی و ورود مسافران نوروزی دور دوم شاهد ترافیک سنگین اما روان است.

 

وی با بیان اینکه  ۱۷۰ تیم پلیس از آغاز طرح نوروزی پلیس راه استان بر جاده‌های گیلان نظارت می‌کنند افزود: طرح عظیم نوروزی پلیس راه گیلان از (۲۵ اسفند) همزمان با سراسر کشور با شعار«پلیس، مردم، نظم و قانونمداری و نشاط بهاری» آغاز شد و تا ۱۶ فروردین ادامه دارد.

 

رستگار تصریح کرد: در این طرح یک هزار نیروی پلیس در مدت ۲۲ روز طرح نوروزی به مردم خدمات ارائه دهند.

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به  ۱۲ پایگاه ثابت پلیس در محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: با توجه به استقلبال مسافران نوروزی از استان و ترافیک درجاده های استان علاوه بر پایگاه‌های ثابت، ۱۰پایگاه نیز در نقاط حادثه خیز استان دایر شد.

 

رئیس با اشاره به استفاده از پلیس افتخاری در ایام نوروز تاکید کرد: در این رابطه یک هزار نفر آموزش‌های لازم را فرا گرفتند تا به عنوان پلیس افتخاری و راهور محله در خدمت به مردم باشند.

 

وی با اشاره به وقوع ۷۱ فقره تصادف منجر به جرح در استان اذعان کرد: عدم استفاده از کمربند ایمنی و سرعت غیر مجاز موجب بروز آسیب برای سرنشینان در اکثر تصادفات نوروز بوده است.

 

رستگار از رانندگان خواست تا ضمن رعایت آرامش در رانندگی از رفتارهای پرخطر اجتناب کرده و به‌دور از استرس و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا سفری خوش را به همراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار