کد خبر: ۲۰۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 19 March 2016
فرمانده پلیس راه استان گیلان، ترافیک محور ورودی قزوین‌ ـ رشت را نیمه‌سنگین خواند و گفت: ترافیک تمام محورهای این استان نیمه‌سنگین است.

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های گیلان اظهار کرد: با آغاز نوروز طرح ترافیکی پلیس راه نیز از 25 اسفند ماه جاری آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اکنون ترافیک محور قزوین‌ـ‌رشت نیمه سنگین است، افزود: با توجه به تداوم تعطیلات نوروزی، ترافیک سنگین از قزوین به طرف گیلان در حال حرکت است.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه تمام محورهای درون استان و بزرگراه‌ها ترافیک نیمه‌سنگین است، گفت: با وجود ترافیک، گره و انسداد ترافیکی در جاده‌های گیلان وجود ندارد و روان و کند در حال حرکت است.

وی با اشاره به وضعیت محور اسالم به خلخال یادآور شد: محور اسالم به خلخال در حوزه گیلان باز است و با توجه به بارش برف و کولاک در گردنه الماس حوزه اردبیل، پیشنهاد می‌کنیم مسافران در مسیر آستارا به اردبیل تردد کنند.

رستگار با تأکید بر اینکه تردد در محور اسالم به خلخال با زنجیر چرخ امکانپذیر است، متذکر شد: تردد در این مسیر با کندی صورت می‌گیرد و بهترین راه رسیدن به اردبیل محور آستارا به اردبیل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار